Nowe wersja rozwojowa FS-UAE, czyli całkiem udanego mariażu emulatorów Amigi - UAE (Unusable Amiga Emulator), która z wersji na wersję jest co raz milsza w użytkowaniu. Jeśli ktoś lubi pograć bez deliberowania nad ustawieniami ekranu to FS-UAE jest dla niego:).
Frode Solheim zabrał się poważnie za rozwój swojej nakładki konfiguracyjnej (launcher), którą znajdziemy w dystrybucji "plus" FS-UAE - z wersji na wersję powstaje naprawdę interesujące narzędzie - dzięki dodaniu mechanizmu bazy danych nie trzeba wyznaczać ręcznie poszczególnych obrazów dyskietek.
Coś nie do końca ta wersja się udała - przy próbie odpalenia gry z launchera, aplikacja gubi się próbując zapisać czystą dyskietkę (do wykorzystania w save state). Cóż, nie od razu Kraków zbudowano;)
FS-UAE version 1.3.17 DEV:
- (Launcher) Also index .adz files in the database.
- (Launcher) Automatically add blank save floppy to floppy image list.
- (Launcher) Create separate state dir for each configuration and store save states, floppy overlays and flash memory in this directory.
- (Launcher) Save WHDLoad-zip file changes to state dir (and copy back next time the game is run).
- (Launcher) Copy floppy images to temporary directory before starting FS-UAE.
- (Launcher) Delete temporary files when FS-UAE is done running.
- (Launcher) Automatically copy kick34005.A500, kick40068.A1200 and kick40068.A4000 to HD dir (if found in scan database, and decrypting if necessary) when starting WHDLoad game.
- (Launcher) Added action_activate_cartridge (key mapping).
- (Launcher) Load per-config theme automatically if found.
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45348 28/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...