Kolejna deweloperska wersji emulatora Amigi "FS-UAE" Frode Solheima, który bazuje na kodzie pozostałych emulatorów UAE (Unusable Amiga Emulator). Najważniejszą cechą FS-UAE w stosunku do pozostałych emulatorów jest wieloportowość, dodatkowo świetnie rozwiązany mechanizm wyświetlania obrazu i wygodny launcher, który dozbrojony w bazę gier potrafi uwolnić nas od ręcznego wybierania poszczególnych obrazów dyskietek, osoby lubiące grę poprzez sieć znajdą w FSUAE specjalny moduł, który umożliwia tego typu rozgrywkę. Jedyny minus to, w porównaniu do wymagań WinUAE, spory wzrost zapotrzebowania na moc komputera hosta.
Nowa odsłona to początek pracy nad sieciową wersją database dla frontendu programu - w założeniu oprócz ułatwienia w odpalaniu samych dyskietek w emulatorze, będzie serwować nam okładki i screenshoty.
FS-UAE Version 2.1.8 Dev 27/11/12
- (Launcher) Fixed Amiga model selection when database key kickstart is used in combination with fast_memory > 8192 (Zorro III).
- (Launcher) Updated translations: es [albconde].
FS-UAE Version 2.1.7:
- Merged updated emulation core from WinUAE 2.5.0beta27.
- (Launcher) WHDLoad support in combination with online database.
- (Launcher) Updated translations: it [Speedvicio], pl [grimi].
Online Game Database for FS-UAE Launcher Status
Already Done:
- Imported TOSEC (ADF, IPF) games for beta games + WHDLoad version
- User registration system
- Key/value-based configuration system with moderation (review/approval) support.
- Image uploading
- Simple commenting system
- Synchronizing information down to FS-UAE Launcher
- Downloading images to FS-UAE Launcher on demand
- Flexible system in FS-UAE Launcher for finding / assembling files for WHDLoad game support.
Todo:
- User permission system, ability to give users moderator status
- Document better/more how the system should be used
- A user control panel where a user can see the status of his/her submitted content
- A rating system to be used to determine the best configurations for a game?
- System to subscribe to a game, get e-mail when comments are added and/or key/values are changed?
- Support editing your own comments, quoting in comments
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45348 28/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...