Po zeszłotygodniowej wersji 2.5.0 WinUAE, znów nadchodzi czas na testowanie kolejnych wersji testowych tego świetnego emulatora całej rodziny komputerów AMIGA, i bezsprzecznie najbardziej profesjonalnego wśród udawaczy tego sprzętu. Jak na pierwszą wersję próbną jest tego całkiem sporo.
WinUAE 2.5.1 beta 1 [10.12.2012]
- Internal mouse counter under/overflow fixed, while moving mouse far enough, mouse jumped in opposite direction. (old bug)
- Directory filesystem file modification date resolution support is now 1 microsecond (was 1 second). AmigaDOS file time 1/50s "tick" resolution is now fully supported (if NTFS, FAT only has 2 second resolution)
- 1G RTG RAM was detected as "too large". (early 250 beta)
- ClipCursor() was not always called, it was possible for hidden Windows mouse to move outside of WinUAE window in some situations. (250b24)
- RTG aspect ratio still affected filter panel aspect ratio setting. (b26 update was not complete)
- _UAEFSDB.___ meta data files (stores illegal names, protection flags and comments if non-stream capable filesystem like FAT) haven't worked correctly for a long time.
- -UAEFSDB.___ wasn't always deleted when it become empty.
- Unminimizing unpaused emulation when "pause when mouse is uncaptured" was enabled.
- If win32.guikey config entry is set, normal GUI key (F12) events won't open the GUI anymore.
- Always reset special monitor active flag (A2024/Graffiti) when display mode changes, fixes A2024 mode position when window needs to reopen but resolution didn't change.
- Improved windowed mode bottom statusbar height calculation, fixes two pixel gap in Windows Vista classic mode.
- Fixed Amiga-side illegal memory access when booting directory harddrive(s) under KS 1.3.
- Reset GUI/emulation display when Windows desktop state changes (Theme change etc..)
- Removed remains of unused AROS CDFS support code.
- Compiled using MSVC 2012 with update 1 installed.
wstecz10/12/2012 21:51
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45348 28/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...