Dawno już nie zerkałem na etapy pośrednie pomiędzy kolejnymi testowymi edycjami MAME, jednak pojawiła się okazja aby to nadgonić - HLSL, w końcu działa tak jak powinien - bez żadnych przekłamań, z obsługą wszystkich możliwych sliderów - to całkiem miła niespodzianka. Do pobrania wersja 13676, niestety repo mame przestał działać na chwilę obecną, więc dokładny changelog jak tylko wstanie:).
Oczywiście należy w pliku mame.ini (odpalić z parametrem -createconfig), należy uaktywnikć obsługę HLSL, zresztą jak zwykle:)
HLSL "Hurricain't Keep A Good Dev Down" Bugfix Extravaganza: [Ryan Holtz, BatCountry Entertainment] 2011-08-28 09:10:53 (GMT)
- Created two flags, -hlsl_ini_write and -hlsl_ini_read. The former enables custom HLSL INI writing explicitly, the other enables loading of the same.
- Fixed disappearing aperture effect when using custom INI files.
- Fixed diagonal seam on some games, for serious real this time
- Fixed phosphor simulation, now works as expected
2011-07-29 15:08:32
- Fix hlsl phosphor decay [nimitz]
2011-07-28 21:16:50 (GMT)
- Fix for the hlsl scanline jitter effect [nimitz]
2011-07-27 08:19:32 (GMT)
- Fixed hlsl mem leak by Firewave (no whatsnew)
2011-07-26 17:11:13 (GMT)
- Fixed double-free of d3d->hlsl [Oliver Stoneberg]
2011-06-28 08:14:45 (GMT)
- Fixed memory leaks in HLSL code (no whatsnew)