Już od ładnych paru dni jest dostępna nowa wersja MAME Compilera 64, autorstwa HeadKaze (HeadSoft), programu, który pozwala w łatwy sposób i praktycznie bez jakiejkolwiek znajomości języków programowania skompilować kod źródłowy MAME. Program umożliwia także aktualizację kodu poprzez diffy, a także dodanie takich funkcjonalności jak np. z tabelami rekordów (hiscore). Ot wszystko, to co można zrobić z linii komend gdyby się chciało, a zazwyczaj się nie chce:).
Nowa wersja uaktualnia środowisko mingw do potrzeb najnowszych wersji MAME - przede wszystkim niezbędnych nagłówków DirectX, wykorzystywanych przez HLSL.
Szybkie how-to do programu znajduję się w dołączonej dokumentacji, a gdyby ktoś miał dodatkowe wątpliwości może podysktuować o tym tutaj.
### Version History ###
- 29-05-11 v1.22 - Updated for new toolchain
- 15-05-11 - v1.21 - MameUI compile no longer uses MameUI.mak
- 20-09-10 - v1.20 - Updated to latest MinGW
- 05-05-10 - v1.19 - Added "Optimize for: None" option (should solve png2bdc.exe crash issue)
- 08-02-10 - v1.18 - Added support for 64-bit MinGW MAME 0.136u1+
- 04-10-08 - V1.17 - Added "Disable Warnings as Error" to use when compiling 127u6
- 08-07-08 - V1.16 - Added support for compiling Mame 0126
- 25-06-08 - V1.15 - Added support for compiling Mame 0105
- 01-04-08 - V1.14 - Added AMD64 and AthlonXP optimization options
- 01-04-08 - V1.13 - Added more error handling, updated patches
- 22-02-08 - V1.12 - Added support for compiling MameUI
- 14-02-08 - V1.11 - Added new architecture flags
- 13-02-08 - V1.1 - Fixed compiling for seattle.c games
- 11-02-08 - V1.0 - Adding support for compiling Mame64
- 05-12-07 - V0.5 - Fixed compiling for 0.116
- 21-10-07 - V0.4 - Fixed make error for 0.120+
- 07-10-07 - V0.3 - Fixed compiling for < 0.118u5
- 01-10-07 - V0.2 - Added color coded output, timers and MKChamp's current diff releases.
- 30-09-07 - V0.1 - First Release