Deweloperska wersja emulatora 8bitowych mikrokomputerów firmy Atari - Atari800 autorstwą Tomasza 'krOtki' Krasuskiego. Tym razem jednak poprawkę naniósł Jerzy 'Mono' Kut dodając do programu emulację MapRam. Kompilacja na szybko, bez weryfikacji nowej funkcjonalności.
2012-09-05 Tomasz Krasuski <kr0tki@poczta.onet.pl>
- android/jni/jni.c: Fix ROM selection hack to support the well-known OSB NTSC ROM bundled with XFormer. That ROM is hacked and therefore it is not recognised as SYSROM_B_NTSC, but as SYSROM_800_CUSTOM.
2012-09-04 Kostas Nakos <knakos@gmail.com>
- android/*: Natively support UI on post-Honeycomb devices
2011-08-27 James Wilkinson <james@slor.net>
- config.guess: Detect Haiku as x86 BeOS.
2012-08-05 Tomasz Krasuski <kr0tki@poczta.onet.pl>
- sysrom.c: Fixed CRC32 of the CC01r4 OS ROM - the previous one was for a binary that I've myself incorrectly-assembled from sources.
2012-07-29 Kostas Nakos <knakos@gmail.com>
- android: Update project to newer android sdk (jelly bean - 4.1),
- Fine tuning of the B: device handling,
- Fix audio stuttering on jelly bean,
- Fix keymap preference crash on jelly bean,
- Fix keyboard mapping dialog on jelly bean
2012-07-21 Tomasz Krasuski <kr0tki@poczta.onet.pl>
- DOC/CREDITS: Fix alphabetical order. Update my own contributions.
2012-07-13 Jerzy Kut <mono@atari.pl>
- atari.c: -nomapram & -mapram cli switches
- cfg.c: ENABLE_MAPRAM bool config entry
- memory.*: Simius MapRAM extension implementation
- atari800.man: -nomapram & -mapram description
- ui.c: "XL/XE MapRAM" entry in "System settings" menu
2012-06-02 Kostas Nakos <knakos@gmail.com>
- android/*: Small tweaks to the touchscreen mode
- afile.c, cartridge.c: Temporary fix for non auto-detected cartridges, until the implementation of a proper menu
Inne treści związane z tematem
[Atari] AtariOnLine: Wkrótce "Bubble Bobble" na Atari
Bubble Bobble to jeden z tych tytułów, które na 8-bitowe Atari w epoce się nie pojawiły. Gra powstała w 1986 roku w formie automatu arcade i zdobyła tak ogromną popularność, że zaowocowało to w następnych latach wieloma innymi grami opartymi na podobnym schemacie, a także z chęcią portowano ją na komputery domowe. Pojawiła ...
[Atari] AtariOnLine: Pokłosie KWAS #34 - Projektowanie cartów Atari
Dnia 24 sierpnia 2024 roku po raz trzydziesty czwarty spotkaliśmy się w ramach imprezy K.W.A.S., tym razem w Krakowie, na Uniwersytecie Jagiellońskim, w pracowni UBU Lab. Spotkanie trwało ponad 6 godzin, udział wzięło 25 osób, co wypełniło salkę do ostatniego miejsca. Więcej o zlocie na AtariOnline.pl znajdziecie w wielu artykułach, a ...
[Atari] AtariOnLine: Nocne Retro Granie w Poznaniu
Organizatorzy imprezy Nocne Retro Granie i Przyjaciele napisali do nas:Zapraszamy serdecznie na wyjątkowe wydarzenie w Poznaniu, które odbędzie się w dniach 12-13 października 2024 roku! To idealna okazja, by przenieść się w świat retrokomputerów oraz wziąć udział w inspirujących prelekcjach na temat demosceny – kultury cyfrowej, ...
[Atari] AtariOnLine: O kodowaniu efektów dema na Atari STE
Obiecaliśmy, że koderzy bardzo szczegółowo opowiedzą o wybranym przez czytelników AtariOnline.pl efekcie z ich dema The Coders' Guide to the Demoscene, zorganizowaliśmy ankietę, w której czytelnicy oddali wiele głosów nie na konkretny efekt, ale na możliwość, by koderzy sami wybrali, o czym chcą opowiedzieć. Opłaciło ...
[Atari] AtariOnLine: Co nowego dla Atari Portfolio?
Ostatnio odbyło się nasze piąte online'owe spotkanie miłośników Atari Portfolio. Tym razem prowadził je ponownie SzymonU, a specjalnym gościem był inny Szymon, który opowiadał o swoim rozwiązaniu do PoFo. Nie będę zdradzał szczegółów, bo spotkanie było mega ciekawe i warte jest obajrzenia. Nagranie i montaż: Misza. ...