!

[Atari] Virtual Jaguar 2.0.2 [r398]

[1] @ Sobota, 22 Października 2011 17:29CET

[Atari] Virtual Jaguar 2.0.2 [r398]

Niedoczekam się dzisiaj na wersję z automatu reboota najświeższej kompilacji emulatora Atari Jaguar - Virtual Jaguar. Przy okazji jest to prawdopodbnie release 2.0.2, jeszcze oficjalnie nie opublikowany. Oprócz kosmetyki, shamus poprawił problem z 24bitowymi teksturami.

Kompilacja od kitajca, a w zasadzie tylko to, co z niej konieczne, zakładając iż korzystało się już wcześniej z VIRTUAL JAGUARA i ma się wszystkie niezbędne biblioteki.

Virtual Jaguar v2.0.2 GCC/Qt

  • Fixed problem on OP with 24BPP bitmaps. [Shamus]
  • Cosmetic GUI fixes. [Shamus]

Virtual Jaguar v2.0.1 GCC/Qt

  • Fixed NTSC timings; they were hardwired to PAL rates. [Shamus]
  • Fixed possible missing trailing slash on path fields input by user. [Shamus]
  • Fixed exit hotkey to work on Win32. [Shamus]
  • Changed PAL/NTSC switch to only work when virtual machine is powered off. [Shamus]
  • Miscellaneous documentation fixes. [Shamus]

Virtual Jaguar v2.0.0 GCC/Qt

  • Switched GUI to Qt. And there was much rejoicing. ;-) [Shamus]
  • Added detection code to fish out files from inside ZIP archives. What this means is that now you can have other goodies inside of your ROM ZIP like labels, box art, and overlays. See built-in help for details. [Shamus]
  • Various usability improvements, too many to list here. ;-) [Shamus]
  • Various compatibility improvements to the Jaguar core, too many to list here. ;-) [Shamus]
wstecz22/10/2011 17:29
Inne treści związane z tematem
[Atari] AtariOnLine: Wkrótce "Bubble Bobble" na Atari [Atari] AtariOnLine: Wkrótce "Bubble Bobble" na Atari
Bubble Bobble to jeden z tych tytułów, które na 8-bitowe Atari w epoce się nie pojawiły. Gra powstała w 1986 roku w formie automatu arcade i zdobyła tak ogromną popularność, że zaowocowało to w następnych latach wieloma innymi grami opartymi na podobnym schemacie, a także z chęcią portowano ją na komputery domowe. Pojawiła ...
[Atari] AtariOnLine: Pokłosie KWAS #34 - Projektowanie cartów Atari [Atari] AtariOnLine: Pokłosie KWAS #34 - Projektowanie cartów Atari
Dnia 24 sierpnia 2024 roku po raz trzydziesty czwarty spotkaliśmy się w ramach imprezy K.W.A.S., tym razem w Krakowie, na Uniwersytecie Jagiellońskim, w pracowni UBU Lab. Spotkanie trwało ponad 6 godzin, udział wzięło 25 osób, co wypełniło salkę do ostatniego miejsca. Więcej o zlocie na AtariOnline.pl znajdziecie w wielu artykułach, a ...
[Atari] AtariOnLine: Nocne Retro Granie w Poznaniu [Atari] AtariOnLine: Nocne Retro Granie w Poznaniu
Organizatorzy imprezy Nocne Retro Granie i Przyjaciele napisali do nas:Zapraszamy serdecznie na wyjątkowe wydarzenie w Poznaniu, które odbędzie się w dniach 12-13 października 2024 roku! To idealna okazja, by przenieść się w świat retrokomputerów oraz wziąć udział w inspirujących prelekcjach na temat demosceny – kultury cyfrowej, ...
[Atari] AtariOnLine: O kodowaniu efektów dema na Atari STE [Atari] AtariOnLine: O kodowaniu efektów dema na Atari STE
Obiecaliśmy, że koderzy bardzo szczegółowo opowiedzą o wybranym przez czytelników AtariOnline.pl efekcie z ich dema The Coders' Guide to the Demoscene, zorganizowaliśmy ankietę, w której czytelnicy oddali wiele głosów nie na konkretny efekt, ale na możliwość, by koderzy sami wybrali, o czym chcą opowiedzieć. Opłaciło ...
[Atari] AtariOnLine: Co nowego dla Atari Portfolio? [Atari] AtariOnLine: Co nowego dla Atari Portfolio?
Ostatnio odbyło się nasze piąte online'owe spotkanie miłośników Atari Portfolio. Tym razem prowadził je ponownie SzymonU, a specjalnym gościem był inny Szymon, który opowiadał o swoim rozwiązaniu do PoFo. Nie będę zdradzał szczegółów, bo spotkanie było mega ciekawe i warte jest obajrzenia. Nagranie i montaż: Misza. ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU