!

Bsnes 0.75 [x86]

[1] @ Wtorek, 25 Stycznia 2011 23:05CET

Bsnes 0.75 [x86]

Byuu opublikował nową wersję swojego multiemulatora BSNES (Siper Nintendo i Game Boy). Nowa wersja to poprawki w emulacji kooprocesorów (DSP1..4/ST-(0010,0011)), drobne reorganizacje menu i kodu źródłowego.

 

Bsnes 0.75 25/01/2011

  • completely rewrote memory sub-system to support 1-byte granularity in XML mapping
  • removed Memory inheritance and MMIO class completely, any address can be mapped to any function now
  • SuperFX: removed SuperFXBus: Bus, now implemented manually
  • SA-1: removed SA1Bus: Bus, now implemented manually
  • entire bus mapping is now static, happens once on cartridge load
  • as a result, read/write handlers now handle MMC mapping; slower average case, far faster worst case
  • namespace memory is no more, RAM arrays are stored inside the chips they are owned by now
  • GameBoy: improved CPU HALT emulation, fixes Zelda: Link's Awakening scrolling
  • GameBoy: added serial emulation (cannot connect to another GB yet), fixes Shin Megami Tensei - Devichil
  • GameBoy: improved LCD STAT emulation, fixes Sagaia
  • ui: added fullscreen support (F11 key), video settings allows for three scale settings
  • ui: fixed brightness, contrast, gamma, audio volume, input frequency values on program startup
  • ui: since Qt is dead, config file becomes bsnes.cfg once again
  • Super Game Boy: you can now load the BIOS without a game inserted to see a pretty white box
  • ui-gameboy: can be built without SNES components now
  • libsnes: now a UI target, compile with 'make ui=ui-libsnes'
  • libsnes: added WRAM, APURAM, VRAM, OAM, CGRAM access (cheat search, etc)
  • source: removed launcher/, as the Qt port is now gone
  • source: Makefile restructuring to better support new ui targets
  • source: lots of other internal code cleanup work

 

wstecz25/01/2011 23:05
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU