!

[c64] Micro64 1.00.2012.06.26 Build 694

[1] @ !!! Wtorek, 26 Czerwca 2012 19:09 CET [26-06-2012 18:53 CET]

[c64] Micro64 1.00.2012.06.26 Build 694

Micro64, emulator Benjamina Rosseaux, który należy do udawaczy z grupy "cycle exact", czyli o wysokim stopniu odwzorowania pracy orginalnej maszynki, niestety dokładność wymaga mocy, więc i do wygody jest potrzebny w miarę silny komputer.

Micro64 Version: 1.00.2012.06.26 Build 694 SVN revision: 2311

Date: 26. June 2012 Time: 15:36 UTC

  • Optimized VIC NMOS glitch GLSL shader pass in the new PAL full emulation, removed branches and replaced it with branch-less max/step/sign function chains, and reduced texture lookups from 9 to 5 down per output pixel for some weaker but still good midrange or highend graphics cards, because when Y/luminance is going from high to low, the transition is relativly fast (about 0.5 VIC pixels), and when Y/luminance is going from low to high, the transition is relativly slow (about 2 VIC pixels), and because the PAL emulator works in 768 texture pixel width resolution instead 384, so all widths are 2x width, 0.5*2=1 texel and 2*2=4 texels, so more than 5 texel (4 + 1 for the initial Y state for the VIC NMOS glitch emulation algorithm) texture lookups are not necessary here.
  • Replaced the blackman-exact window with an dolph-chebyshev window of the three (YUV) 17-tap windowed SINC FIR lowpass filters in the PAL signal bandwidth filter GLSL shader pass for to fix some small optical issues.
  • Reduced multiplication operations to the half in the PAL signal bandwidth filter GLSL shader pass, since the SINC lowpass filter kernel coefficient values in the PAL emulator in micro64 are symmetrical, so one vec3 filter coefficients multiplication per two texture lookups (one per each half direction) now instead two vec3 filter coefficients multiplications per each texture lookup.
  • Removed a waste additional plain-from-FBO-texture-A-to-FBO-texture-B-copy shader pass. It was only for debugging usages but I've forgot to remove it in the release builds.
wstecz26/06/2012 19:09
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45348 28/09/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45348 28/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024 [c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU