!

DeSmuMe 0.9.7

[2] @ środa, 2 Lutego 2011 09:05CET

DeSmuMe 0.9.7

Dawno, dawno temu bo w zeszłym roku pojawiła się cienka odnóżka kodu na repozytorium desmume, w którym pojawił się zalażek 0.9.7, pisałem nawet, że na dniach powinna pojawić się nowa wersja tego emulatora.

Cóż, nie pojawiła się... do dziś - zeromous prawdopodobnie nie mogąc poradzić sobie z dzikimi kompilacjami 0.9.7 (zwłaszcze EmuCr, które potrafi zrobić release z jednego entera w pustym pliku;P), postanowił opublikować kod sprzed prawie 3 miesięcy, jako oficjalną nową wersję emulatora Nintendo Dual Screen. Trzy miesiące to kawał czasu i sporo zmian 0.9.7 nie jest uwzględnione w tej produkcji.

Moim zdaniem lepiej zostać przy 0.9.6 i poczekać, aż prace nad nową wersją tego emulatora bedą na tyle postępowe, aby został on uwolniony i stał się główną gałęzią tego świetnego emulatora.

DeSmuMe 0.9.7 (outdated)

General/Core:

  •  bug: fix a ton of old, broken cpu opcodes and CP15 logic
  •  bug: return Z1 and Z2 from TSC (fixes some touch logic)
  •  bug: gba slot save type detection improved
  •  bug: handle unusual rom headers more correctly
  •  bug: dont confuse motion pack commands with save memory commands
  •  bug: make cheat system a little less flaky and add AR 1.54 support
  •  bug: fix nondeterministic backup memory behaviour while rerecording
  •  bug: correct emulation of register accesses of wrong size and during powerdown
  •  bug: rewrite --cflash-path emulation
  •  bug: rewrite IPC/GX FIFO, IRQ flag generation, and wait-for-IRQ logics
  •  bug: rewrite RTC calendar handling; now supports years > 2038
  •  enh: auto-DLDI patching for homebrew
  •  enh: --gbaslot-rom=self mounts self.nds in slot2
  •  enh: more realistic exception handling
  •  enh: piano controller emulation
  •  enh: modular slot-1 system for exact emulation of homebrew cards

Graphics:

  •  bug: edge marking colors were wrong
  •  bug: handle some "invalid" vram configurations correctly
  •  bug: convert half of geometry engine to fixed point
  •  bug: fix sprite blend+fadein/fadeout
  •  bug: improve rasterizer shadows
  •  bug: fix main memory display DMA
  •  bug: fix some raster fx timing bugs
  •  enh: add a hack for improving some non-stencil shadows

 
Windows:

  •  bug: misc fixes and improvements to gpu viewer tools
  •  bug: sub screen layer display toggling fixed
  •  bug: fixes and improvements to ram watch, ram search, cheats list
  •  bug: fix start-paused commandline
  •  bug: fix memory leaks when sound disabled
  •  bug: improve load average calculators and add arm7 load average
  •  enh: background input support
  •  enh: add vsync option
  •  enh: support more knobs on joysticks
  •  enh: import cheats from R4 database
  •  enh: add xinput rumble for 360 pads

Linux/OSX:

  •  bug: crash less in recent roms list
  •  enh: Add horizontal screen layout and swap screen ability to gtk frontend (noodlebox)
  •  enh: Big improvement to joystick support, support complex configurations and multiple devices (noodlebox)
wstecz02/02/2011 09:05
Inne treści związane z tematem
[NDS] DESMUME 0.0.0.1469 (91196788) DevBuild 1 Sep, 2024 [NDS] DESMUME 0.0.0.1469 (91196788) DevBuild 1 Sep, 2024
O Desmume i jego deweloperskich wersjach DeSmuMe naprawdę dawno już nie wspomniałem. Projekt ma się dobrze i cały czas coś się dzieje na zapleczu, może nie jest już tak spektakularnie gdy w zasadzie był jedynym żywym wśród emulatorów Nintendo DS, ale jednak. Sporym minusem zabawy z DeSmume jest ostatnio problem z dostępem do buildów z AppVeyor, w sumie nie ...
[NDS] DesMuMe x64 0.9.14 SVN7067 20/05/2023 [NDS] DesMuMe x64 0.9.14 SVN7067 20/05/2023
O Desmume i jego deweloperskich wersjach DeSmuMe naprawdę dawno już nie wspomniałem. Projekt ma się dobrze i cały czas coś się dzieje na zapleczu, może nie jest już tak spektakularnie gdy w zasadzie był jedynym żywym wśród emulatorów Nintendo DS, ale jednak. Sporym minusem zabawy z DeSmume jest ostatnio problem z dostępem do buildów z AppVeyor, w sumie nie ...
[NDS] DeSmuMe x64 0.9.13 23/05/2022 [NDS] DeSmuMe x64 0.9.13 23/05/2022
DeSmuMe, emulator NINTENDO DS doczekał się w końcu nowej stabilnej wersji - to prawdziwe święto, może nie tak ważne jak kiedyś, gdy DeSmuMe był jednym z dwóch, trzech najlepszych emulatorów tego sprzętu. Teraz przede wszystkim dzięki MelonDS, tak rzadkie pełne wersje stają się fajnym uzupełnieniem programów a nie super wyczekiwanym programem.
[PSP] JPCSP 0.7 Developer version SVN2764 [PSP] JPCSP 0.7 Developer version SVN2764
JPCSP w sumie jako jedyny radzi sobie z komercyjnymi tytułami dla SONY PLAYSTATION PORTABLE, co prawda pracuję w javie i nie wszystko jeszcze działa jak powinno ale jego rozwój jest odczuwalny. Poniższe publikowane wersje są zapisem prac na kodem tego emulatora i wszystkie one mają status deweloperski, co znaczy, że należy liczyć się z problemami - czasami mniejszymi, czasami ...
[NDS] DeSmuMe trunk/JIT 0.9.9 SVN4310 [NDS] DeSmuMe trunk/JIT 0.9.9 SVN4310
Poprawiono kod DeSmuMe, emulatora NINTENDO DS, wzbogaconego o mechanizm JIT (just-in-time), którego zastosowanie powinno znacznie przyśpieszyć działanie aplikacji. Wreszcie M.Tabaczenko zsynchronizował kod ze zmianami jakie zeromous naniósł na tradycyjną linie kodu tego emulatora.
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU