!

[GB] Zboy 0.5

[3] @ Poniedziałek, 5 Września 2011 01:29CET

[GB] Zboy 0.5

Mateusz Viste podrzucił info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86). Jak autor informuje:

Wersja v0.50 jest przepisana i skompilowana w języku C (poprzednie wersje pisałem w FreeBASICu), dzięki czemu zBoy stał się szybszy, oraz łatwiejszy w portowaniu na inne platformy. W wersji tej poprawiłem także kilka drobnych błędów, m.in. błąd emulacji CPU, dzięki czemu wszystkie gry z serii Megaman stały się grywalne.

Megaman V

Zboy 0.5 changelog (4 09 2011).

  • zBoy has been entirely rewritten in C language, using SDL for input, video and timing routines,
  • Added support for 8x graphic scaling (which ends up with a game resolution of 1280x1152),
  • Added support for screensaver inhibition under Windows (--NOSCREENSAVER),
  • Palette customization has been hardcoded into zBoy (no support for external palette files anymore, but you can choose an alternative palette from a predefined set of palettes),
  • Fixed the time adjustment routine (it doesn't speeds up over 100% of normal game speed after being late for some time),
  • Replaced the EPX graphic filter by Scale2x (slightly faster), and renamed EPX3 by Scale3x (which is the technically correct name),
  •  Made the Scale2x scaling the default one,
  • Dropped DOS support,
  • Dropped fullscreen support,
  • Fixed the ADC opcode emulation (wasn't setting the C flag when carry from bit 7) - this made all the Megaman serie playable,
  • Fixed the SBC opcode emulation (wasn't setting the C and H flags properly),
  • Implemented the gameboy type checking via the FF00h joypad register,
  • Added the possibility to disable the graphic "Window" used in many games (by default under the F3 key),
  • Fixed a bug in IRQ generated by the coincidence register - was generating several IRQs in one scanline (now it generates only one IRQ for a matching scanline) - this made the intro of Prince of Persia working.
wstecz05/09/2011 01:29
Inne treści związane z tematem
[GB] Zboy 0.51 [GB] Zboy 0.51
Mateusz Viste pewnie podrzucił mi info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86), jednak jeszcze nie zerknąłem do poczty;) Czas zobaczyć, co też nowego pojawiło się w naszym rodzimym projekcie, który pozwoli przypomnieć sobie monochromatyczny świat tych konsolek. Update: Byłbym nie fair w stosunku do autora, który wrzucił ...
[retro] ScummVM 1.4.0 - Na dziesięciolecie projektu [retro] ScummVM 1.4.0 - Na dziesięciolecie projektu
Nowa aktualizacja środowiska ScummVM, które pozwala na nowo odkrywać czar starych gier typu "point and click", na praktycznie każdej platformie, począwszy od Amigi a skończywszy na urządzeniach mobilnych.  Nowa edycja, na dziesięciolecie projektu, została specjalnie opublikowana 11 listopada o godz. 11:11, ot taki miły i przyjemny smaczek:). Podsumowująca notka ...
Reduks
[projekty] Bajtek Redux nr 5-6/86 [projekty] Bajtek Redux nr 5-6/86
Kolejny numer reduksu do pobrania, niestety z paroma niedociągnięciami, które mam nadzieję uda mi się zwalczyć w wyższych wersjach. Bajtek 5 - 6 to przede wszystkim numer poświęcony AMSTRADOWI, oprócz charakterystyki CPC464, znajdziemy w nim pierwsze listingi na tą naprawdę ciekawą i potwornie niedocenioną konstrukcję z lat osiemdziesiątych.  

[GB] Zboy 0.12 [GB] Zboy 0.12
Mateusz Viste opublikował nową wersję swojego emulatorka NINTENDO GAMEBOY,  nawet ze względu na to, że to nasz rodzimy, Polski projekt, warto go śledzić i odnotować, poprawki przynoszą wizualnie poprawę w skalowaniu okna emulatora i poprawki błedów mogących prowadzić do zawieszenia emulatora. zBoy wspiera także kilka dodatkowych funkcji, jak inteligentne zapamiętywanie ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU