Tym razem poprawki dotyczą głównej gałęzi - 23.5, dla ciągłości, bo dla wersji pod okienka ważne są tylko dwie zmiany - reszta dotyczy porty emulatora pod linuksa.
Revision: 406
Author: felipe_lopes@aluno.ita.br Date: 13 września 2011 03:30:19
- Fixed some GB savestate problems in SDL/Linux. I found the reason for the assertions in the GB core, the MBC3 struct contains those, and a difference in size would screw up the savestate logic. Nevertheless, some systems still consider time_t with size 8 and the assertion would make the emulator useless for MBC3 games, I've forced it to store this stuff with a size of 4 bytes, and it's fixed now.
Revision: 405
Author: gcupcakekid@gmail.com Date: 12 września 2011 23:21:29
- Added another frame counter, doesn't affect savestates
Revision: 404
Author: felipe_lopes@aluno.ita.br Date: 12 września 2011 22:33:55
- Linux/SDL:
- * Improved sound in SDL. Still not as good as the win32 because of the absence of resampling, which SDL is unable to do. Another sound library might be considered.
- * Removed assertions in the GB MBC3 code. (Why were they there anyway?)
- * Since movie synching on GB games depends on sound quality, I forced the SDL port to always start with the highest quality.
Revision: 403
Author: gcupcakekid@gmail.com Date: 12 września 2011 19:46:05
- Cheat Search dialog now remembers its position
Revision: 402
Author: gcupcakekid@gmail.com Date: 12 września 2011 18:59:00
- Fixed the Lua window being inaccessible after full screen. Made it so Lua scripts don't rely on the window.
Revision: 401
Author: felipe_lopes@aluno.ita.br Date: 11 września 2011 23:25:08
- Frame counter and input display now show up correctly on Linux.
Revision: 400
Author: felipe_lopes@aluno.ita.br Date: 11 września 2011 22:58:24
- Fixed yet another SIGSEGV in Linux. It looks like the OS will interpret any indexation with negative numbers as a memory violation o_O
Revision: 399
Author: felipe_lopes@aluno.ita.br Date: 11 września 2011 21:58:2
- Fixed a bug where loading a movie from clear SRAM would cause a SIGSEGV.
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.