!

[GC] Trzecie życie gekona - Gekko SVN38

[1] # EmuTalk | !!! Czwartek, 8 Marca 2012 19:34 CET [08-03-2012 17:57 CET]

[GC] Trzecie życie gekona - Gekko SVN38

Mniej więcej co dwa lata twórcy emulatora Nintendo GameCube budzą się z letargu i przypominają o swoimi istnieniu - tak jest i tym razem Shizzy ożywił Gekona, a każdy kto chce może spróbować, co też zmieniło się na lepsze w tym emulatorze. Ruszyła nowa strona i forum, w którym pojawił się także dział nieoficjalnych buildów. Zobaczymy na ile Shizzemu tym razem starczy energii.

Kompilacja pochodzi od Kitajca i aby zobaczyć przynajmniej takie efekty jak na poniższych screenach należy niestety przebrnąć przez konfigurację dołączonych plików xml - emulator nie posiada jeszcze własnego GUI - jednak w kodzie istnieje już zaczątek więc wcześniej czy później być może doczekamy się uproszczeń.

Gekko Revision: 38

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:56:32

  • Removed duplicate commit of sdl1.3

Revision: 37

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:44:39

  • Removed include of version.h

Revision: 36

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:38:37

  • Changed version.h generation to use gen_version_h.exe in utils

Revision: 35

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:36:00

  • Added binary version.h generation to remove Python dependency

Revision: 34

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:50:07

  • Switching default SDL to SDL1.2, the update to 1.3 will take place in the future

Revision: 33

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:49:19

  • Renamed sdl to sdl1.3

Revision: 32

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:41:55

  • Adding latest release of SDL1.2 to the tree

Revision: 31

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:41:20

  • Adding latest release of SDL1.2 to the SVN

Revision: 30

Author: NeoBrainX Date: 8 marca 2012 03:04:27

  • Use uintptr_t instead of u32 in gx_texture.cpp

Revision: 29

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:02:43

  • Commented out/disabled anything non-essential that uses HANDLE (Windows-shit)


Revision: 28

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 02:40:44

  • Change to VirtualProtect flags - gets recompiler marginally working again. See issue #1

Revision: 27

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 06:06:09

  • Added generation of version.h file via a Python script (Python not required to build, but it's obnoxious if you don't have it!)

Revision: 26

  • Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:41:46
  • Changed apploader to use uintptr_t for uintptr_t

Revision: 25

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:32:55

  • Updated version.h to define __BUILD__

Revision: 24

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:16:17

  • Changed AppLoaderPrint to be int type

Revision: 23

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:08:45

  • Changed references of (u32)(u32*) to (uintptr_t)

Revision: 22

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:56:42

  • removed _strlwr_s

Revision: 21

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:56:23

  • Added misc_utils to common project

Revision: 20

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:56:00

  • Added comment header to common.h

Revision: 19

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:55:36

  • Replaced Sleep with SDL_delay for portability

Revision: 18

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:50:31

  • Replaced _strlwr_s with a custom LowerStr function from misc_utils

Revision: 17

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:49:27

  • Created a misc_utils file for common functions that don't belong anywhere else

Revision: 16

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:14:28

  • Removed include of emu_win.h (not needed)

Revision: 15

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:03:07

  • Ported gcm.cpp to standard file IO for our unix friends :) deprecating gcm_dmp.cpp -> if you need this, port it to! (I don't think we need it)


Revision: 14

Author: NeoBrainX Date: 6 marca 2012 22:18:20

  • Add CMake build system for non-Windows platforms.

Revision: 13

Author: NeoBrainX@gmail.com Date: 6 marca 2012 20:02:48

  • Fix compiling hle_general.cpp on gcc/x64.
  • Replace ZeroMemory usage with memset.

Revision: 12

  • Author: NeoBrainX@gmail.com Date: 6 marca 2012 19:53:42
  • Make cpu_int.h compile fine with gcc.

Revision: 11

Author: ShizZy247 Date: 6 marca 2012 00:12:06

  • Added version.h to the project

Revision: 10

Author: ShizZy247 Date: 6 marca 2012 00:11:38

  • Fixed typo in xml.h header description

Revision: 9

Author: ShizZy247 Date: 6 marca 2012 00:10:37

  • Added option to ignore recompiler for non-Windows builds

Revision: 8

Author: ShizZy247@gmail.com Date: 5 marca 2012 02:26:38

  • removed a user-specific game

Revision: 7

Author: ShizZy247@gmail.com Date: 5 marca 2012 02:24:37

  • renamed to gekko-conf

Revision: 6

Author: ShizZy247@gmail.com Date: 5 marca 2012 01:21:56

  • initial commit of new project source


Revision: 5

Author: ShizZy247@gmail.com Date: 5 marca 2012 01:05:37

  • New trunk

Revision: 4

Author: ShizZy247@gmail.com Date: 5 marca 2012 01:05:12

  • Moved trunk of v0.30 into a branch
  • Added: /branches/gekko-release-0.30 (Copy from path: /trunk, Revision, 3)

 

wstecz08/03/2012 19:34
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Do ściągnięcia
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU