!

[multi] BizHawk 1.0.2

[1] @ !!! Poniedziałek, 19 Marca 2012 16:33 CET [18-03-2012 21:04 CET]

[multi] BizHawk 1.0.2

BizHawk - napisany w C# (czyli wymaga całego kramu, w postaci .NET, SlimDX) multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System (NES), Sega Master System, SEGA SG-1000, SEGA Game Gear, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx i kalkulator TI-83 a także patrząc w kod trwają pracę nad emulacją ATARI2600 i PSX. Posiada bogate wsparcie dla rerecordingu - nie jest to dziwne, jeśli zerknie się na fundatorów projektu (Zeromous, A.Delikat, Vecna). 

Dopóki nie pojawi się oficjalne podsumowanie zmian wrzucam kompletny changelog. Z ciekawostek, warto zerknąć na ABOUT w wersji pełnej i kompilowanych z repozytorium (np. ściągnąć z EmuCR, który odkrył, że kompilacja jest prostsza niż wbijanie gwoździa:).

Kiwi Kraze - A bird brained Adventure - prawie tak samo długo nazwa klonu jak oryginału;)

Bizhawk / Features

Casual Gaming

  • Full Screen support
  • Controller and Hotkey mapping
  • Joypad support (for both controller and hotkeys)
  • Auto (Rapid) Fire controls

Pro Users / Rerecording

  • Basic re-recording and rerecording
  • "Bullet-proof" rerecording"
  • Frame/Lag/Rerecording counters
  • Input Display
  • Auto-hold
  • Alpha version of "TAStudio"
  • Ram Watching/Poking tools
  • Ram Searching
  • Lua Scripting
  • Rewind

BizHawk 1.0.2:

Multiclient:

  • Lua/Lua Console:
    • Fixed loading of lua script files
    • Fixed various crash bugs related to emu.frameadvance() should be a lot more stable now
    • Saving/Loading of Lua Session files
    • Fix lua script toggle errror
    • Fix exception when selecting Turn off all Lua scripts
    • Fix exception when double-clicking a Lua script to toggle it
    • Implemented Recent menus
    • Added setrenderplanes() - works for NES, SMS and PCE (not SGX)
    • Added gui.alert() - same as gui.text but uses the alert font
    • Clear output window on new session, add Clear function to output window right-click menu
    • A real Lua Function List dialog
    • GUI Cleanup - Hiding/Disabling menu items logic, tracking changes, asking to save changes
    • Implemented writebyte() and fixed readbyte()
    • Implemented new memory access functions, can specify datasize and endianness.
  • TAStudio - Fix frame advance button
  • Frame advance - Skip Lag frames option added (under the Config -> GUI menu)
  • Ram Watch - when drawing watches on screen, use alert font for frozen addresses
  • Movie imports:
    • ImportMCM - added importing of non-PCE platforms
    • Import NMV (Nintendulator)
    • Import VMV (VirtualNES)
    • Import FCM - Fixed handling of Fourscore and soft-reset
    • Import FM2 - Fix handling of soft-reset
    • Import FMV - Fixed handling of movie title
    • Made filename behavior append .tas instead of replacing the extension (easier to tell the origin of the file)
    • Fixed the file types list in the Import Movies dialog
    • Fix display of Loadstate hotkeys in loadstate menu

Context menu - add Screenshot -> clipboard

NESHawk:

  • Revamped 6502 core (passes more accuracy tests)
  • Added some catch-all mappers
  • Fix an error in chr rom size for a CNROM game
  • Implement board AVE-74*161
  • NES Graphics Settings bugfix
  • Debugger - implement disassembler
  • Fix a recently created ppu bug affecting some vertical scrolling
  • Straighten out mappers 232 and 71
  • Fixed inability to load some accuracy test roms
  • Fixed bug in mmc5 (fixes mmc5exram test) and add support for ex1 mode (fixes gemfire)

PCEHawk:

  • Fixes to savestates, rerecording is now sync stable!
  • Fix SystemBus memory domain size (fixes display and possible crashes in tool dialogs with a memory domain option)
  • Added Graphics Settings dialog
  • PCE: added settings to show/hide BG/OBJ for TurboGrafx (not for SuperGrafx)

Portability:

  • Many fixes to conditionally compile Windows code, portable path references, case sensitivity fixes, enough to start the emulator on Linux/Mono, load a ROM and watch the demo (input and audio don't work yet).
wstecz19/03/2012 16:33
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU