!

[multi] BizHawk 1.4.0

[2] @ !!! Niedziela, 23 Grudnia 2012 23:28 CET [23-12-2012 23:13 CET]

[multi] BizHawk 1.4.0

BizHawk - napisany w C# (czyli wymaga całego kramu, w postaci .NET, SlimDX) multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System (NES), Sega Master System, SEGA SG-1000, SEGA Game Gear, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, ATARI2600, kalkulator TI-83 a także patrząc w kod trwają pracę nad emulacją PSX - ostatnio też pojawił się rdzeń emulacji... Comodore C64 - jednak wymaga on zewnętrznego pakietu romów. Posiada bogate wsparcie dla rerecordingu - nie jest to dziwne, jeśli zerknie się na fundatorów projektu (Zeromous, A.Delikat, Vecna).

Double Dragon (Activision, Inc., 1989)

BizHawk 1.4.0 23/12/12

  • Revision Range - 4027 - 4198
  • Released: 12/23/2012
  • New Core: Atari 7800
  • Fix broken Game Gear support, as well as savestates for NES and Atari 2600
  • NESHawk
    • support "ACCLAIM-AOROM" (wizards and warriors 3)
    • Improve VRC6 audio
    • FDS Audio - fix a few bugs; opening of Metroid (FDS) sounds correct now
    • Implement Sunsoft 5b Audio (Gimmick (J
    • Fix Shin 4 Nin Uchi Mahjong: Yakuman Tengoku
    • Implement HVC-EKROM board - (fixes Just Breed, Royal Blood, Shin 4 Nin Uchi Mahjong)
    • MMC5: Audio now works.
    • implement NROM-368. (Homebrew mapper)
    • fix PAL DMC and Noise channel frequencies.
    • JALECO_JF_19: change behavior so that "Moero!! Pro Yakyuu '88: Kettei Ban" now runs
    • MMC1: fix Bases Loaded II
    • BANDAI-FGC: Support saveram (serial EEPROM).
  • Multiclient
    • Implemented a system for controller vs hotkey conflicts. There is now a key priority option in the config menu and status bar, either controller input can override hotkeys, hotkeys can override input, or both can happen.
    • Condense all BIOS and Firmware paths into a single global Firmware folder
    • Controller Config
      • Show conflicts with in a particular controller itself
      • Add a Restore Defaults context menu item that sets up a default mapping for a given controller type.
      • Input Config - add context menu - Clear option, for each controller
    • Virtual Pad
      • Implement sticky toggle checkbox
      • Fix - smarter clear function, only clears the sticky buttons pressed by the VirtualPad tool instead of also clearing stickies set by autohold hotkeys
    • Hex editor
      • fix crash with odd-sized memory domains and 2/4 byte value sizes, fix display bug with odd-sized memory domains, fix display bugs with >64KB memory domains.
      • fix exception when Hex Editor is loaded when no Game is loaded
    • SNES GFX Debugger
      • make clipboard image copying less flaky. natt may be interested in this.
      • add BG scroll regs
      • add in-place sprite viewing mode
      • obj properties display
    • TAStudio - Main form hotkey/controller input works while focused on TAStudio
    • Path Config - implement a Base ROM path, determines what folder will be defaulted to when Opening a ROM when no ROM is currently loaded
    • Lua
      • gui.text() behaves more consistently with different window sizes
      • implement client.getwindowsize
      • input.getmouse() - button fields are now bools. position fields are now in emulated screen coordinates
wstecz23/12/2012 23:28
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU