!

[N64] 1964Mod 1.4.1

[1] @ środa, 23 Lutego 2011 09:23CET

[N64] 1964Mod 1.4.1

Wśród mutacji emulatora Nintendo 64 - 1964, 1964mod wydaje się całkiem interesującym projektem. Autor wyczyścił kod oryginału z części deweloperskiej, przy okazji usunął z niego wsparcie dla Kaillery (multiplayer) i poprawił sporą ilość błędów - może nienajistotniejszych, jednak pozbycie się ich powinno podnieść komfort zabawy.  Paczka do pobrania zawiera ostatnią wersję 1964mod (1.4) i QuickFix (1.41).

 

 
Release of 1964mod v1.4.1

Major Changes

  • upgrade zlib from v1.1.4 to v1.2.5
  • replace __stdcall with WINAPI
  • convert registry ini to 1964Core.ini
  • replace use of expansion pak size as memory address mask with real rdram size
  • frame limiter speedup (experimental)
  • sync E version rom speedup to U version rom speedup
  • adjustment target ~5-10fps with ~25-33% VI/s speedup

Codes Cleanup

  • minor update to crc calculation
    • fix Pokemon Snap(U) camera cannot move (regression)
    • fix Donkey Kong save issue
    • fix Body Harvest looping gamepad movement
  • fix DK64 "bananaport" incomplete fade-out & game menu freeze
  • fix missing screenshot taken during emu pause
  • fix invalid screenshot path for certain 1st screen screenshot e.g. DK64
  • reduce repeat voice audio during screenshot e.g. Super Mario 64
  • fix losing voice audio if same rom is started again after closing e.g. TWINE
  • fix wrong ini status & incorrect emu window size
  • update "window is maximized" ini entry when its status changes
  • reduce "jumping screen" when rom is closed in maximized window state
  • update "using RSP plugin" ini entry when its status changes
  • enable back "minimized window" capability
  • re-map the savestate & loadstate slots hotkey
  • fix missing savestate or wrong savestate slot being selected if emu is paused
  • resume emu from pause state before savestate is taken or loaded
  • re-size default romlist column width and set "GAMESAVE" as default column display
  • fix F1 hotkey wrong assignment to "Online Help" back to "1964 Help Manual"
  • change 1964Audio default to "nosync"
  • fix random emu crash if game uses "Zilmar Audio" as its audio plugin
  • fix compiler warnings & some other minor fixes
  • map Alt+I to RomInfo
  • capture CIC ChipID when rom is loaded
  • fix UI & refactor codes
  • refactor message handling codes & remove sleep time
  • refactor set state number codes
  • thin horizontal line on romlist window when 1st entry is visible
  • "Increase Speed" option is not grayed when emu is started
  • CF options are not grayed when rom is closed
  • mismatch rom name on statusbar during multiple games session
  • refactor statusbar display codes

Remove Feature / Option

  • remove Kaillera / Netplay codes & menu option
  • remove 1964 v0.8.5 save format codes & menu option
  • remove XPTheme codes
  • remove most of the trace & debug codes
wstecz23/02/2011 09:23
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU