Możemy dociągnąć kolejną betę tej mutacji emulatora 1964, dodam, że całkiem udanej mutacji. Jak autor twierdzi, jest to bardzo wczesna beta, specjalnie przygotowana dla osób, które chcą testować nanoszone zmiany i przede wszystkim uczestniczyć w zgłaszaniu napotkanych błędów (feedback niekomu jeszcze nie zaszkodził). Ściągać więc i testować:).
W archiwum z betą jest tylko plik wykonawczy - należy go wkopiować w strukturę wcześniejszą.
1964mod v1.4.5beta 30 08 2011
is the next release comprising of the following bugfixes and enhancements.
Core Changes & Fixes
- Try out some changes to timer event codes
- fix Banjo-Tooie(U) random intro cutscene hang
- fix Body Harvest intro / in-game hang (no need to use RAW input)
- Fix a regression bug in ListView column items from an earlier BoxArt fix
- Enhance ListView Column checks using status info from ini
- Enhance GameName column detection using status info from ini
- Enhance emu window placement and sizing stability and robustness
- Fix "out of focus" romlist selection mark for the following :
- close ROM
- exit the emu
- "Plugins" dialog box
- "Folders" dialog box
- "Window" dialog box
- "RomInfo" dialog box
- switch to BoxArt window
- "Cheat Codes" dialog box
- specific plugin dialog box
- "Rom Browser" dialog box
- "About 1964mod" dialog box
- "ROM Properties" dialog box
- "About Warranty" dialog box
- refresh (Ctrl-L) romlist or BoxArt window
Plugin Changes & Fixes
Other Changes & Fixes
- Fix wrong statusbar msg for rom loaded when same internal name for different roms are loaded in succession e.g. Perfect Dark
- Game ini tweaking for V/Is max speed using "Delay DMA, SI and AI" or "Delay DMA and AI" as default
- Remove Hacktarux Banjo-Tooie hack for N64 Boot
- Fix game ini setting for Beetle Adventure Racing(E) for
- in-game hang when car crash into another object with force e.g. car, house etc