Nie będe nawet pytał skąd Andys wyciągnął taki emulator;) Gdyby ktoś potrzebował powodu, dla którego musi koniecznie kupić nowy przynajmniej 4 rdzeniowy procek z górnej półki Nemulator będzie dla niego odpowiednią motywacją, bo czy to nie wspaniały pomysł aby emulator Nintendo 8, wymagał mocy obliczeniowej niczym "Crysis2", chodził tylko w Viście i Windows 7;). Żeby było zabawniej, nie chodzi nawet o sam proces emulacji - tylko o dość specyficzne podejście do GUI - wystarczy jeden rzut oka na film, aby wszystko było jasne:).
nemulator 2.2
- Sound engine improvements - audible adjustments to playback frequency are essentially eliminated
- Fixed IRQ behavior following CLI, PLP, and RTI instructions (fixes Pinbot, High Speed, and some test ROMs)
- More accurate MMC3 implementation
- Fixed sprite DMA from non-CPU memory (fixes Noah's Ark)
- CRC-based detection for ROMs that aren't adequately described by iNES headers
- ROMs are cached on startup for smoother scrolling through the menu (can be disabled in nemulator.ini)
- Hotkeys for resetting games (F2) and switching between fast and accurate emulation modes (F3)
- Emulation of emphasis bits and grayscale mode
- Fixed handling of OAM reads via $2004 while rendering; Micro Machines is working properly now
- A lot of code reorg/cleanup and a few bug fixes
- Added support for the following mappers:
- MMC6 - Startropics
- 23 - Contra (J), Parodius, Crisis Force
- 67 - Fantasy Zone 2 (J)
- 78 - Holy Diver (J)
- 93 - Fantasy Zone (J)
- 94 - Senjou no Ookami
- 119 - Pinbot, High Speed
- 184 - Atlantis no Nazo
- 185 - Spy vs. Spy (J), Mighty Bomb Jack (J)