Wałkowany temat zliczania ilości wciśniętych przycisków zdominował poprawki w FCE Ultra od ładnych paru rewizji, z drugiej strony mało co, zostało jeszcze do poprawienia. Ciekawe kiedy cah4e3 przeniesie swoje poprawki z FCE-m do ultry (a trochę już tego naprodukował w ciągu ostatnich paru tygodni).
Revision: 2218
Author: brandonevans Date: 11:22:09, 20 lipca 2011
Button Count
- Made it so that the registerload / registersave functions are only used if registerload exists. I'll presume there is no emulator that supports one and not the other. This will allow VBA to use this script, although it'll be missing one of the better features until it supports this function.
- Made the number of controllers tracked configurable. VBA was counting everything twice when this was set to 2. It will still default to 2, but it'll be easier for people to modify this for VBA now.
Revision: 2217
Author: zeromus Date: 04:31:11, 18 lipca 2011
- slightly improve hud text rendering wrapping
Revision: 2216
Author: brandonevans Date: 22:15:41, 17 lipca 2011
- Button Count
- As Lua starts counting from 1, and there may be a slot 0, increment the slot before saving / loading, storing data for slot 0 in states[1]
- Prevented the script from loading non-existent data.
- Removed the space from the file name so that it is more consistent with the FCEUX Lua repository, which this script is now a member of. :)
- Added messages when you save or (fail to) load data to / from a state.
- Made it so the script displays the button counts when you save / load a state.
Revision: 2215
Author: adelikat Date: 01:57:52, 16 lipca 2011
- Add Button Count lua script written by Brandon Evans
Revision: 2212
Author: fatratknight Date: 03:56:44, 5 lipca 2011
- Reordered a function call. Now it updates the lua window with the proper file path when you select a lua script from the recent menu.
Revision: 2211
Author: zeromus Date: 06:01:20, 1 lipca 2011
- try fixing lua drawing alpha blending stuff
Revision: 2210
Author: adelikat Date: 13:18:18, 30 czerwca 2011
- Add AVI-HeadsUpDisplay lua script which is a script that allows the input display & frame counter to be captured into AVIs
Revision: 2209
Author: adelikat Date: 01:35:30, 27 czerwca 2011
- RBI Baseball script written by me
wstecz21/07/2011 09:15
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.