Ostatnio pracę nad fce ultra, emulatorem NINTENDO 8, przede wszystkim prowadzi punkrockguy, który szlifuje wersję SDL wraz z porządkowaniem kodu. Dla wersji win ważne są w tym tyglu zmian kolejne poprawki anstuffa w TAS Edytorze.
Revision: 2314
Author: punkrockguy318 Date: 21 października 2011 04:34:45
- scons: dont pass -llua to linker if lua cannot be found
Revision: 2313
Author: punkrockguy318 Date: 21 października 2011 04:31:34
- gtk: fix potentially build error on gtk < 2.24 (ubuntu 10.04 lts)
Revision: 2310
Author: zeromus Date: 21 października 2011 02:12:09
- build fixes for tasedit and old vcprojs
Revision: 2309
Author: ansstuff Date: 21 października 2011 01:11:23
- Tasedit: fixed bug in "bulletproof loading" algorithm
Revision: 2308
Author: ansstuffDate: 21 października 2011 00:31:30
- * Tasedit: gradual greenzone cleaning
Revision: 2306
Author: ansstuff Date: 20 października 2011 15:00:34
- * Tasedit: refactoring, bugfixes
- * Tasedit: storing Markers in input history, undo/redo for Markers
Revision: 2267
Author: ansstuff Date: 15 października 2011 22:20:22
- * Tasedit: more refactoring
- * Tasedit: "<<" and ">>" buttons now jump from one Marker to another
- * Tasedit: clever FollowSelection
Revision: 2266
Author: zeromus Date: 15 października 2011 20:59:07
- don't lose cheat compare value when toggle cheat enables through UI (fix #3423777)
Revision: 2265
Author: ansstuff Date: 14 października 2011 19:33:58
- Tasedit: execute lua functions when jumping inside greenzone
- added rewind hotkey (~), works only in Taseditor
Revision: 2263
Author: ansstuff Date: 13 października 2011 16:20:45
- Tasedit: major refactoring