FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powstał z zamysłem połączeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) łącząc ich funkcjonalności w jedną aplikację.
FceuX oprócz możliwości odświeżenia sobie starych, dobrych tytułów oferfuje także narzędzia dla zaawansowanych użytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a także wykorzystywania skryptów języka Lua.
Author: ansstuff | Date: 24 czerwca 2012 20:16:55
- * Taseditor: drawing selected_slot border in Branches Tree
- * Taseditor: fixed minor bug with SaveCompact window
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 19:52:46
- all: include relative path of ines.h to avoid compilation errors with gcc
Author: zeromus | Date: 24 czerwca 2012 19:28:52
- add ability for CNROM games to choose whether they have bus conflicts (fixes Colorful Dragon (Unl) (Sachen), since it flakes out if bus conflicts are emulated)
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 19:03:44
- scons: search for linker options named -llua5.1 and -llua to compile sucessfully on debian
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 18:12:46
- sdl: extensive manpage update (sf 519) - thank you alexander toresson for your patch!
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 18:04:56
- gtk: no longer segfault on gamepad config when gtk < 2.24 (ubuntu 10.04) -- hide gamepad config option
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 18:01:19
- scons: honor CXXFLAGS, CPPFLAGS, and LDFLAGS from environment (sf:518)
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 17:40:40
- scons: use --Wl,as-needed ld flags
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 16:37:53
- sdl: do not load most gl symbols at runtime to resolve crashing on debian/ubuntu w/ nvidia drivers thank you Alexander Toresson for your patch!
Author: punkrockguy318 | Date: 24 czerwca 2012 00:31:27
- scons: fixed a build issue where openGL was not being compiled in with some implementations on libgl