FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powstał z zamysłem połączeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) łącząc ich funkcjonalności w jedną aplikację.
FceuX oprócz możliwości odświeżenia sobie starych, dobrych tytułów oferfuje także narzędzia dla zaawansowanych użytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a także wykorzystywania skryptów języka Lua.
Ninja Crusaders (a.k.a. Ninja Crusaders - Ryūga) (American Sammy Corporation, Dec, 1990)
Author: ansstuff | Date: 5 listopada 2012 21:00:06
- Taseditor: small fix for previous commit
Author: ansstuff | Date: 5 listopada 2012 20:42:08
- Taseditor: fixed lag adjustments when dealing with previously unknown lag state
- Taseditor: crossing gaps in Icons by Alt + wheel
Author: punkrockguy318 | Date: 2 listopada 2012 15:06:03
- sdl: add mimetype to fceux desktop file
Author: punkrockguy318 | Date: 2 listopada 2012 14:57:47
- sdl: include fceux-net-server binary and manpage in install scripts
Author: punkrockguy318 | Date: 2 listopada 2012 14:48:38
- sdl: fix a potential security issue with loading the game genie rom (thank you Joe Mahmias for your patch!)
Author: punkrockguy318 | Date: 2 listopada 2012 14:44:09
- added manual entry for fceux-net-server (thanks Joe Nahmias!)
Author: punkrockguy318 | Date: 2 listopada 2012 14:41:36
- net-server: default to "fceux-server.conf" instead of "fceu-server.conf" (thanks Joe Nihmias!)
Author: punkrockguy318 | Date: 2 listopada 2012 14:39:46
- applied patch from Joe Nahmias to prevent a segfault
Author: punkrockguy318 | Date: 2 listopada 2012 14:22:11
- fix encoding of fk23c.cpp
Author: zeromus | Date: 30 października 2012 04:39:17
- default stack pointer to $FD instead of $FF seems thats more accurate
Author: zeromus | Date: 29 października 2012 19:49:02
Author: cah4e3 | Date: 29 października 2012 17:20:37
- mapper 252 added
- stack pointer initial value changed, fixed pirate san guo zhi bootup (can't say if it correct for the core actually), but nothing else changed, except maybe tas features or something...
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.