Kolejna porcja mapperów została zaimplementowana w emulatorze Nintendo 8 - puNes (ciekawe, czy autor zna taką definicję tego słowa jak w urban dictionary:)). Taki zabieg zawsze cieszy, bo dzięki temu program portrafi odpalić parę gier więcej.
PuNes 0.38
- Implemented mappers 56, 121, 132, 133, 136, 137, 138, 139, 141, 142, 143, 145, 146, 147, 149, 156, 171, 172, 173, 175, 184, 185, 189, 208.
PuNes 0.37
- Implemented mappers 16, 108, 112, 113, 115, 117, 118, 119, 120, 148, 158, 159, 193.
PuNes 0.36
- Fixed a bug in delta modulation channel (DMC) codes that now works well.
- Implemented mappers 69, 70, 76, 77, 79, 80, 82, 86, 88, 89, 93, 94, 95, 96, 97, 99, 107, 152, 154, 206.
PuNes 0.35
- Fixed a bug in the APU code that produced a distorted sound in some games.
- Implemented mappers 12, 15, 38, 41, Namcot (19), Irem (32, 65), Tengen (64), Sunsoft (67, 6).
PuNes 0.34
- Implemented Jaleco mappers (18, 72, 78, 87, 92, 140), VRC1 (75), VRC2 (22 and 23), VRC3 (73) and VRC4 (21, 23, 25).
PuNes 0.33
- Implemented MMC5 mapper (5).
PuNes 0.32 (bugfix release)
- correct another bug in the save system. I have tested many roms and now everything (hopefully) works perfectly. Delete (for the last time [hopefully]) the directory "save" located in the folder "$HOME/.puNES" on linux or "<Documents>/puNES" on Windows.
PuNes 0.31
- for a bug in the save system, the file created on a 32bit machine was different from the one created on a 64bit and one created on a Linux system they could not be used on a Windows system. The error has been corrected but the saves already made are no longer usable. Delete the directory "save" located in the folder "$HOME/.puNES" on linux or "<Documents>/puNES" on Windows. To make better use of the combobox, the used slots will have a black text while the empty ones will have gray text, also passing the mouse over the used slots, will be automatically displayed a screenshot captured at the time of the save. For every laoded rom will always be remembered the last used slot. In the Windows version I'have redesigned the toolbar.
wstecz06/10/2011 18:50
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.