!

[NES8] MyNes 2.3

[1] # AEP | środa, 30 Marca 2011 01:51CET

[NES8] MyNes 2.3

MyNes przeszedł długą drogę w ciągu ostatnich miesięcy gdy było o nim cicho - z emulatora, który nie chciał się odpalić pod XP, wymagał absurdalnych dodatków i potrafił się "zawiesić" przy dodawaniu zipa - teraz działa całkiem przyjemnie.

Dodano parę nowych mapperów, które zwiększają ilość obsługiwanych tytułów, dodano i to rzadkość notkę, jeżeli próbujemy załadować nieobsługiwany cart z grą i w końcu MyNes obsługuje spakowane archiwa:) Postęp jest:).

 

METAL STORM: Strzelaninka jakich mieliśmy niemało na Nintendo. Tu pojawia się jedna bardzo fajna sprawa - chodzenie po suficie jest na równi fajne z łażeniem po podłodze:)

 

MyNes 2.3 [30/03/2011] ChangeLog

  • Added mapper # 40, 42, 44, 67, 68 and 72.
  • Added disassembly for debugging cpu and important registers.
  • Fixed mapper # 41, 64, 65 and 90.
  • Fixed apu's length counter timing in mode 0 and 1.
  • Fixed APU irq timing.
  • Fixed save state which hang sometimes due to cpu timing.
  • Fixed: browser doesn't run at startup after you check that option.

My Nes v2.2 Changelog:

  • Project updated to .Net Framework 4 instead of 3.5
  • DirectX video mode removed
  • DirectX sound mode removed
  • DirectX input removed, SlimDX take place of it.
  • Fixed sound DMC channel for DAC
  • Fixed APU frequency update timing
  • Sound buffer instead of direct sampling, sound quality increased,  also no more sound missing samples
  • Fixed mapper # 1 (MMC1)
  • Fixed: emultor save options in save state files, so it will reload them when you load state
  • Fixed: the end of the name tabel displayed on the screen as a black or transpert vertical line
wstecz30/03/2011 01:51
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU