Nie, nie tym razem nie ja lecz ktoś inny sięgnął po kod jednego z najlepszych emulatorów Nintendo 8 - Nestopii, którego źródła na sourceforge są nieuaktualnione od bardzo długiego czasu (ostatnia wersja binarek AD2008), a autor (Martin Freij) chyba zapomniał hasła do skrzynki email gdyż uporczywie milczy od paru lat.
W zeszłym roku, w marca, kod Nestopii poprawił Keith Kelly [c0d3h4x0r], poprawiając działania dżojstika i usprawniając jego pracę a także sam projekt, teraz nijaki Geestarraw udostępnił swoje własne poprawki do emulatora - dzięki nim posiadacze wielu monitorów będą mogli śledzić emulację już nie tylko na głównym ekranie. Reszta poprawek dotyczy kodu i organizacji changelogu.
MC Kid albo przykład, że klon Mario może spokojnie po paru przeróbkach graficznych zachęcać do polubienia McDonalda... nie wiem, zawsze bałem się klaunów;P. Nestopia pozwala udawać obraz z CRT i robi to naprawdę w zadowalający sposób.
Unofficial 1.41.1 - by Geestarraw (geestarraw@gmail.com) (May 17, 2011)
Shell:
- Changes:
- Added fullscreen support for non-primary monitor displays.
- Modified Video Options dialog component layout and added device index to identify mutiple monitors.
- Refactoring.
Code documentation.
- Fixes:
- Fixed so menu is still displayed after fullscreen monitor to monitor switch.
Project:
- Changes:
- Converted solution and projects to Visual Studio 2010.
- Improved version enumeration previously locked to x.xx (exactly 3 digits) to be anything from y.y, y.y.y, and y.y.y.y (where y can be up to 4 digits).
- Changed build output target to nestopia.exe.
- Fixes:
- Fixed bug in version enumeration always excluding highest version number.
- Moved unofficial 1.41 release notes to official changelog file.