PCEJIN to emulator konsoli PCE Engine (Tubrographx 16) oparty o kod Mednafenu. Należy dodać, że jest całkiem przyjemny udawaczem, może nie tak rozwinięty jak Ootake, jednak pozwala on np. nagrywać przebieg emulacji (lua). Ostatnie dwie poprawki zawdzięczamy zeromousowi (FCEUX, DeSmuSe), który najwyraźniej odpoczywa od pozostałych projektów.
Revision: 205
Author: zeromus@zeromus.org Date: 20 stycznia 2012 04:50:46
- fix heap corruption bug in savestate path management causing occasional difficult to predict crashes while saving states.
Revision: 204
- Author: zeromus@zeromus.org Date: 18 stycznia 2012 07:49:44
- fix vs2010 build issues
Revision: 203
Author: zeromus@zeromus.org Date: 2 listopada 2011 00:34:28
- add single pixel drawing function for lua
Revision: 202
Author: gochaism Date: 21 marca 2011 02:14:38
- RAM Search: fix reset code and update the current values for every addresses.
- RAM Search: workaround for auto search restart.
wstecz20/01/2012 12:20