!

PCSP v0.3.0

[1] @ Wtorek, 24 Sierpnia 2010 08:19CET

Pcsp jest drugim dzieckiem ekipy pracującym nad javowskim emulatorem PlayStation Portable - jpscp, w tym przypadku emulator jest napisany w C++, co przyczyniło się do poprawy prędkości emulacji. Autorzy na tym etapie, nie gwarantują jeszcze dobrej kompatybilności w stosunku do orginału. 

Ściagną i testować: PCSP v0.3.0

General
  • - Fiber support in threadman
  • - Fixed analogue pad emulation
  • - Added joystick/joypad support
  • - Fixed QPspScreen size
  • - Better way to use QGLFormat
  • - QPspScreen: now uses QGLWidget instead of QWidget (a.k.a we now use QT's opengl)
  • - Added screenshot support
  • - Added argument for being able to open debugger from pcsp-udb
  • - Added partial save support. Some games can now save their status (puzzle bobble for instance and few more).
  • - PSF loader rewrite to support proper saves.
  • - Fixed an old bug in memory card manager (wasn't recongnize kxpoit files correctly)
  • - Dynamic change between shader and opengl version. From menu option you can enable/disable shaders dynamically while pcsp is running

HLE improvements

  • - Fixes for Atrac3plus
  • - correcting sceKernelFreeHeapMemory
New HLE implementations
  • -----------------------
  • sceKernelVolatileMemLock,sceKernelVolatileMemTryLock,sceKernelVolatileMemUnlock implementations
  • Implemented sceIoDevctrl 0x02025801 instruction
  • Added scePsmf and scePsmfPlayer basic faking
GE
  • -improve loops in Decoder
  • -texture are better rendered
  • -added mipmapping support
  • -added viewport command - compatible with window resizing
  • -fixed scissor bug so it is compatible with window resizing
  • -Now compressed textures can use mipmapping as expected
  • -Fix alignment for CLUT indexed textures
  • -DrawPrimitives advances vertex or index adddress so we can execute several PRIM after one VTYPE: Skate Park City and Obscure
  • -Improved Texture caching using a XOR based key because Lemmings and Worms had issues with it
  • -Added vertex and fragment shaders
  • -A lot more fixes to opengl and shaders renderers
wstecz24/08/2010 08:19
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024
Jak zazwyczaj po wersji "0" pojawiają się kolejne wersję poprawiające błędy w PPSSPP - zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Wersja Gold, warta około 13 zł, pozwala na wsparciu tego projektu. Warto!
[PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024
Tradycji stało się zadość i mamy nowy fix (już czwarty dla 1.16) do PPSSPP czyli zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Co do wersji Gold, uważam, że wydatek 13 zł nikogo nie zbawi (tylko tyle wynosi minimalny koszt supportu projektu, oczywiście można dać znacznie więcej...), więc może warto zamiast wersji free jednak pomyśleć o wsparciu tego ...
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU