!

[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN675

[2] @ środa, 16 Marca 2011 11:45CET

Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.

 

Póki co, ostatnie wersje PSXjin wykazują parę błędów, które dość mocno niszczą ograniczają przyjemność rozrywki - pad USB nie reaguje pod żadnym pluginem, od czasu do czasu wbudowany plugin graficzny nie przyjmuje parametrów, ewentualnie sypie błędem DIRECTX. Jednak jeśli ktoś lubi praktycznie bezproblemową grę, powinnien sięgnąć po starsze, bardziej dopracowane emulatory PSX - np. ePSX, a nie katować się wersjami deweloperskimi. Istnieje szansa, iż wszystkie błędy wynikają z kompilacji, gdyż plik jak zwykle, jest dystrybuowany przez EmuCR, które znane jest z dość radosnego podejścia do kwestii kodu, np. potrafi wrzucać wersję pod Windowsy, kiedy poprawki dotyczą tylko wersji dla linuksa (vide FCE Ultra).

 

"MOTORACER" PSXjin 2.0.2 975 - problemy z padem całkowicie wykluczają wygodną grę.

 

Revision: 675

Author: kylethomson@gmail.com Date: 05:45:41, 16 marca 2011

  • Need to copy info from your strange structure.

Revision: 672

Author: kylethomson@gmail.com Date: 04:46:55, 16 marca 2011

  • Cueparse stuff


Revision: 671

Author: mgambrell Date: 04:38:02, 16 marca 2011

  • bug!


Revision: 670

Author: mgambrell Date: 04:36:10, 16 marca 2011

  • add filename to cueparser


Revision: 669

Date: 04:12:48, 16 marca 2011

  • Progress towards cue reading. Need help copying data.


Revision: 668

Author: kylethomson@gmail.com Date: 02:09:11, 16 marca 2011

  • cue parsing classes.

 

wstecz16/03/2011 11:45
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024
Jak zazwyczaj po wersji "0" pojawiają się kolejne wersję poprawiające błędy w PPSSPP - zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Wersja Gold, warta około 13 zł, pozwala na wsparciu tego projektu. Warto!
[PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024
Tradycji stało się zadość i mamy nowy fix (już czwarty dla 1.16) do PPSSPP czyli zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Co do wersji Gold, uważam, że wydatek 13 zł nikogo nie zbawi (tylko tyle wynosi minimalny koszt supportu projektu, oczywiście można dać znacznie więcej...), więc może warto zamiast wersji free jednak pomyśleć o wsparciu tego ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU