Tak jak obiecałem parę tygodni temu, od czasu, do czasu wrzucę swoją kompilację PCSX2, w zasadzie tak jak w wypadku WinUAE, jedynego emulatora Playstation 2 wartego odnotowania i ciągle rozwijanego. W oczekiwaniu na oficjalną wersję PCSX2, a wszystko wskazuje, iż pojawi się w najbliższym czasie (i na pewno nie nastąpi to tak szybko jak by chciał tego eCR, który kompiluje juz niekompletny branch 0.9.8).
Kompilacja została przeprowadzona z profilem na procki posiadające zestaw instrukcji SSE3 (c2d itp). Osoby, poszukujące innych profili powinni zapoznać się z chińskim źródłem codziennych kompilacji lub odwiedzić emuCR.
Revision: 4524
Author: avihal@gmail.com Date: 10:09:36, 2 kwietnia 2011
- Resent ISO list menu: Items order reversed such the the most recent ones appear at the top.
Revision: 4523
Author: avihal@gmail.com Date: 09:26:12, 2 kwietnia 2011
- Recent ISO list menu: Fixed: if the number of ISOs grow beyond RecentIsoCount, the menu gets b0rked (broken behavior). Strangely, this bug was there since r3878 or earlier...
Revision: 4520
Author: refraction Date: 16:58:23, 1 kwietnia 2011
- VIF: Fix for Donald Duck Quack Attack - vifcmd errors caused by VIF not stopping on reset. It would be nice to find out the actually 100% behaviour of FBRST, information is limited.
Revision: 4519
Author: refraction Date: 15:44:01, 1 kwietnia 2011
- VIF: Fix for Downhill Domination introduced in r3762.
- For future reference:
- Clearing registers on VIF reset = bad! That operation is designed to stop VIF Processing its current data, nothing more.
- More importantly it causes me a great headache as it took me 2 days to find this >.<
Revision: 4518
Author: gabest11 Date: 14:36:21, 1 kwietnia 2011
- GSdx: just a small mipmapping optimization when lod is constant, it was already a TODO.