Kompilacja została przeprowadzona z profilem na procki posiadające zestaw instrukcji SSE3 (c2d itp). Osoby, poszukujące innych profili powinni zapoznać się z chińskim źródłem codziennych kompilacji lub odwiedzić emuCR.
Ben 10: Alien Force Vilgax Attacks - miłe 60FPS [e6750/winXP32/4gbRAM/Ati5770]. Aczkolwiek na widescreenie gra źle układa się na ekranie.
Revision: 4572
Author: ramapcsx2 Date: 18:32:47, 13 kwietnia 2011
- Patch by Firnis:
- He wrote his own, faster replacement for std::vector and used it for the EE and IOP block managers. This cuts down compiling time for some blocks from nearly 1 second to ~ 0.1 - 0.3 seconds. With this shorter compiling time, audio and framerate should be more stable when changing levels in a game, for example. Thanks a bunch, Firnis ;)
Revision: 4571
Author: gregory.hainaut@gmail.com Date: 18:24:41, 12 kwietnia 2011
- pcsx2 gui: support revision number in various place with cmake linux build
Revision: 4570
Author: shadowladyngemu Date: 16:48:27, 12 kwietnia 2011
- GSdx: CRC fix for Time Splitters 2 (PAL), seems the NTSC one is already doing a similar fix by default. Also, reverting a whoopsie in my last commit :p