Nowa aktualizacja środowiska ScummVM, które pozwala na nowo odkrywać czar starych gier typu "point and click", na praktycznie każdej platformie, począwszy od Amigi a skończywszy na urządzeniach mobilnych.
Nowa edycja, na dziesięciolecie projektu, została specjalnie opublikowana 11 listopada o godz. 11:11, ot taki miły i przyjemny smaczek:). Podsumowująca notka robi wrażenie - w ciągu 10 lat, nad projektem pracowało 131 osób, pojawiło się 49,124 wpisów repozytoryjnych, w których pojawiło się 1,085,714 linijek kodu, także ilość pobrań tego programu, bagatelka, 7.6 millionów razy, robi wrażenie:)
ScummVM 1.4.0 - 10th Anniversary
New Games:
- Added support for Lands of Lore: The Throne of Chaos.
- Added support for Blue's Birthday Adventure.
- Added support for Ringworld: Revenge Of The Patriarch.
- Added support for the Amiga version of Conquests of the Longbow.
New Ports:
- Added PlayStation 3 port.
General:
- Fixed the ARM assembly routine for reverse stereo audio.
- Added support for building with MacPorts out of the box.
AGI:
- Implemented sound support for the DOS version of Winnie the Pooh in the Hundred Acre Wood.
AGOS:
- Implemented support for loading data directly from InstallShield cabinets in The Feeble Files and Simon the Sorcerer's Puzzle Pack.
- Fixed loading and saving in the PC version of Waxworks.
- Fixed music in the PC versions of Elvira 1/2 and Waxworks.
Groovie:
- Added support for the iOS version of The 7th Guest.
Lure:
- Fixed crash when trying to talk and ask something at the same time.
SCI:
- Added better handling of digital vs. synthesized sound effects. If the "Mixed Adlib / MIDI mode" checkbox is checked, the engine will prefer digital sound effects, otherwise their synthesized counterparts will be preferred instead, if both versions of the same effect exist.
SCUMM:
- Implemented PC Speaker support for SCUMM v5 games.
- Fixed priority bug in iMuse. As a result the AdLib music should sound better, since important notes are not interrupted anymore.
- Implemented CMS support for Loom, The Secret of Monkey Island and Indiana Jones and the Last Crusade.
- Improved palette handling for the Amiga version of Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
Broken Sword 1:
- Fix freeze in Windows demo.
- Fix crash when using cutscene subtitles pack with the Macintosh version.
Tinsel:
- Fixed deleting saved games from the list of saved games (from the launcher and the in-game ScummVM menu).
- The US version of Discworld II now shows the correct title screen and language flag.
Android port:
- Fixed plugins on Android 3.x.
- Moved the default saved game location to the SD card.
Inne treści związane z tematem
[GB] Zboy 0.51
Mateusz Viste pewnie podrzucił mi info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86), jednak jeszcze nie zerknąłem do poczty;) Czas zobaczyć, co też nowego pojawiło się w naszym rodzimym projekcie, który pozwoli przypomnieć sobie monochromatyczny świat tych konsolek.
Update: Byłbym nie fair w stosunku do autora, który wrzucił ...
[GB] Zboy 0.5
Mateusz Viste podrzucił info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86). Jak autor informuje:
Wersja v0.50 jest przepisana i skompilowana w języku C (poprzednie wersje pisałem w FreeBASICu), dzięki czemu zBoy stał się szybszy, oraz łatwiejszy w portowaniu na inne platformy. W wersji tej poprawiłem także kilka drobnych błędów, m.in. ...
Reduks
[projekty] Bajtek Redux nr 5-6/86
Kolejny numer reduksu do pobrania, niestety z paroma niedociągnięciami, które mam nadzieję uda mi się zwalczyć w wyższych wersjach.
Bajtek 5 - 6 to przede wszystkim numer poświęcony AMSTRADOWI, oprócz charakterystyki CPC464, znajdziemy w nim pierwsze listingi na tą naprawdę ciekawą i potwornie niedocenioną konstrukcję z lat osiemdziesiątych.
[GB] Zboy 0.12
Mateusz Viste opublikował nową wersję swojego emulatorka NINTENDO GAMEBOY, nawet ze względu na to, że to nasz rodzimy, Polski projekt, warto go śledzić i odnotować, poprawki przynoszą wizualnie poprawę w skalowaniu okna emulatora i poprawki błedów mogących prowadzić do zawieszenia emulatora.
zBoy wspiera także kilka dodatkowych funkcji, jak inteligentne zapamiętywanie ...