!

[SAM] SimCoupe 1.1a SVN1484

[2] @ środa, 24 Października 2012 22:56CET

[SAM] SimCoupe 1.1a SVN1484

Simon Owen nie rozpieszcza okienkowców nowymi wersjami swojego emulatora Sam Coupe - ostatnia wersja publiczna, przeznaczona dla Windowsów, pojawiła się sześć lat temu. Nie znaczy to, że nic nie dzieje się w kodzie tego emulatora, cały czas pojawiają się nowe zmiany - także w wersji pod Windowsów.

Opublikowana kompilacja nie ma supportu dla biblioteki SID (Simon Owen używa zmodyfikowanego kodu ReSid i tylko od niego zależy czy włączy go w kod repozytorium).

SimCoupe[SVN 1484]

Author: obo | Date: 24 października 2012 00:46:02

  • Rounded sharp corners on some fixed-font characters

SimCoupe[SVN 1483]

Author: obo | Date: 24 października 2012 00:43:16

  • Added reSID namespace for SDL build under Win32

SimCoupe[SVN 1482]

Author: obo | Date: 24 października 2012 00:40:11

  • Added macro for missing string function for Win32

SimCoupe[SVN 1481]

Author: obo | Date: 24 października 2012 00:36:25

  • Added macro for missing string function

SimCoupe[SVN 1480]

Author: obo | Date: 24 października 2012 00:01:55

  • Fixed text colour passed to CTextControl constructor
  • This fixes the blank About box, which had white on white text.

SimCoupe[SVN 1479]

Author: obo | Date: 21 października 2012 23:34:49

  • Fixed access to 4GB+ HDDs
  • Intermediate calculation needed to be forced as 64-bit value to prevent truncation.

SimCoupe[SVN 1478]

Author: obo | Date: 20 października 2012 01:01:37

  • HDD size fixes and enhancements
  • - removed 8GB limit when selecting existing HDF images
  • - removed 16383 cylinder limit, for full 16-bit cylinder count
  • - added heads=255 fallback for disks over 32GB

SimCoupe[SVN 1477]

Author: obo | Date: 26 września 2012 22:20:58

  • Fixed missing breaks to IO::In() case statements
  • Also changed to flush any remaining buffered printer output on exit. Thanks Chris!

SimCoupe[SVN 1476]

Author: obo | Date: 20 września 2012 22:44:29

  • Minor expression enhancements
  • - changed to support no-value parsing, for register-only input
  • - text version of expression is now stored in head of compiled expression
  • - removed unused True/False definitions

SimCoupe[SVN 1475]

Author: obo | Date: 20 września 2012 22:41:35

  • Improved fixed-font width calculation and character definitions
  • We now treat it as a 5-pixel fixed width, with 1-pixel spacing, rather than 6-pixel width. This is needed to support many text printing situations, in particular the caret positioning in CTextControl.

SimCoupe[SVN 1474]

Author: obo | Date: 18 września 2012 00:48:54

  • Added missing parameter to Eval

SimCoupe[SVN 1473]

Author: obo | Date: 18 września 2012 00:37:54

  • Fix gcc writeable string warning

SimCoupe[SVN 1472]

Author: obo | Date: 18 września 2012 00:32:46

  • Expression evaluation fixes and improvements
  • - fixed variables not evaluating correctly
  • - fixed register and symbol names being case-sensitive
  • - fixed binary suffix ambiguity in hex mode
  • - fixed missing af' in register symbols
  • - added virtual sph/spl/pch/pcl to register symbols
  • - added 'inval' and 'outval' for last port I/O values

SimCoupe[SVN 1471]

Author: obo | Date: 18 września 2012 00:27:54

  • Simplified text width calculation using current font

SimCoupe[SVN 1470]

Author: obo | Date: 17 września 2012 19:09:25

  • Port read and write values now stored
  • Values read from and written to ports are now saved, to given finer grained control for I/O breakpoints.
wstecz24/10/2012 22:56
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[zx] Spud 0.307b 30/12/23 [zx] Spud 0.307b 30/12/23
Jest taki zestaw emulatorów, albo w zasadzie autorów emulatorów, którzy do swoich programów podchodzą w sposób mistyczny - albo piszą do poduszki i wrzucają od czasu, do czasu, na jakimś forum informację o nowej wersji, albo informują o nim tylko nielicznych. Do tej grupy na pewno należy SPUD, miły i fajny emulatorek sprzętu ZX Spectrum autorstwa ...
[zx] ZEsarUX 11.00 - Version David 6/06/24 [zx] ZEsarUX 11.00 - Version David 6/06/24
ZEsarUX to multiemulator maszynek ze stajni Sir Clive'a - znajdziemy w nim praktycznie wszystkie modele począwszy od ZX80, przez tradycyjne modele Spektrusia, łącznie z tymi, które pojawiły się już z logiem Amstrada, aż po egzotyczny Z88 Cambridge i Spectrum QL. ZEsauRX poradzi sobie też z emulacją Sam Coupe, czy też CPC464 (o innych egzotykach nie wspomnę, jak np. emulacji ...
[zx] ZEsarUX 11.0 Beta 2 David edition 20(09??)/05/2024 [zx] ZEsarUX 11.0 Beta 2 David edition 20(09??)/05/2024
ZEsarUX to multiemulator maszynek ze stajni Sir Clive'a - znajdziemy w nim praktycznie wszystkie modele począwszy od ZX80, przez tradycyjne modele Spektrusia, łącznie z tymi, które pojawiły się już z logiem Amstrada, aż po egzotyczny Z88 Cambridge, gdyby nie brak QL można by było powiedzieć, iż emuluje on wszystko z tej rodziny. ZEsauRX poradzi sobie też z emulacją Sam ...
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU