!

[snes] Powrót nocash - no$sns 1.1

[0] @ !!! Niedziela, 26 Lutego 2012 19:02 CET [26-02-2012 17:03 CET]

Najpierw AEP a później Emu-France podchwycił informację o powrocie na scenę emulatorów autora serii NoCash (no$..), który swoimi emulatorami (NO$NES, NO$GBA, NO$GMB, NO$C64, NO$CPC, NO$MSX, NO$ZX81) wywalczył odpowiednio wysokie miejsce na emuscenie. Jak plotki głoszą, dochody z datków za napisane programy pozwoliły mu na w miarę wygodne życie, co jest zdecydowaną nobilitacją jego oprogramowania. Po dłuższym okresie ciszy (praktycznie od czasu aktualizacji no$gba) wraca on z nowym emulatorem SUPER NINTENDO - no$sns - napisanym w 100% w asemblerze, który swoimi wymaganiami (minimalna konfiguracja 200mhz absolutne minimum lub 1ghz dla paru bardziej wymagających tytułów) może trochę poruszyć ten sektor emulatorów, zdetronizowanych przez byuu i BSNES'a a w zasadzie bibliotekę libsnes, na której większość projektów bazuje.

Póki co, nowy emulator nie jest dostępny - strona domowa projektu tak jak i gamebase,de nie działa, jednak wątek na nesdevie wskazuję na to, że jest to autentyczna informacja, wystarczy więc chwilę poczekać aby zobaczyć czym tym razem nas zaskoczy nocash.  Także kopia strony na google potwierdza informacje zebrane przez AEP i EF.

Update: Emulator w wersji 1.0 już można ściągać ze strony no$cash, a po dokonaniu dotacji w wysokości 2,5$ wersję 1.1.

StarFox w najnowszej wersji no$sns 1.1.

Versions

  • no$sns v1.0 - initial release
  • no$sns v1.1 - same as v1.0, plus GSU and SA-1 coprocessor emulation

Features

  • The program is 100% assembler code. Accuracy should be quite high (if not: bug are reports welcome).
  • Controllers: 1-2 Joypads, Mouse, Lightguns (via mouse), NTT Data Pad, X-Band Keyboard
  • Coprocessors: SA-1 (in v1.1), GSU (in v1.1), DSP, ST010/11, CX4, OBC1, S-DD1, SPC7110, S-RTC, RTC-4513
  • Add-ons: Satellaview, Turbofile (TFII and STF)
  • Debugger: Assembler, Disassembler, Xboo-Upload Function (for testing code on real SNES).
  • Requirements: Win95 and up, around 8MB RAM, around 200MHz (on 1GHz computers, most games can run 5-10 times faster as on real hardware).

Known Problems

  • Interlace Mode (vertical hires) isn´t yet supported (used only by 3 games or so)
  • Offset-Per-Tile Mode isn´t yet supported (used by Starfox... and probably by some further games...?)
  • ST018 and SFC-Box aren´t supported (because their BIOSes aren´t yet dumped)
  • (although dumping them should be exceptionally simple, without needing to decap the chips)
  • GUIs of Copiers and Cheat Devices should be working (but without actually emulating FDDs or Patches)

 

wstecz26/02/2012 19:02
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU