!

[SNES] Snes9x 1.53 TestBuild 13/02/12

[1] @ !!! Poniedziałek, 13 Lutego 2012 20:47 CET [13-02-2012 20:41 CET]

[SNES] Snes9x 1.53 TestBuild 13/02/12

Kolejny testbuild jednego z najstarszych emulatorów Super Nintendo - Snes9x. Jak zwykle, changelog pochodzi z git huba, na pewno zmiany z dopiskiem win32 znajdziemy w publikowanym teście, co do reszty poprawek - trzeba zerknąć w źródła.

Feb 08, 2012 BearOso

  • Merge pull request #20 from bl0ckeduser/patch-1 …
  • Update unix build scripts for new apu code

Feb 03, 2012 BearOso.bl0ckeduser

  • Merge pull request #19 from bl0ckeduser/patch-1 …
  • Fix header paths in apu/bapu/snes/snes.hpp
  • Fix header path in apu/apu.cpp

Feb 02, 2012  BearOso

  • Fix warning about operation order.
  • Adjust fixed-point hermite resampler. Use signed arithmetic.
  • Revert "Revert "Change hermite resampler to use fixed-point arithmeti… …

Feb 01, 2012  BearOso

  • Revert "Change hermite resampler to use fixed-point arithmetic for sp… …
  • Change type of temporary vars to properly clip. Fixes SMT problem.

Jan 30, 2012 BearOso

  • Change hermite resampler to use fixed-point arithmetic for speed on …
  • Change GL constants back in fr_FR translation. These macros, when …
  • Merge pull request #10 from bl0ckeduser/patch-3 …
  • Don't call hermite twice per sample for clamping. Adjust so compiler …

Jan 26, 2012 OV2

  • Fix ZeroMemory reference.
  • Merge branch 'byuuapu' …
  • Merge branch 'byuuapu' of github.com:snes9xgit/snes9x into byuuapu
  • Inline some functions to avoid vtable lookups.

Jan 23, 2012

  • Change ZeroMemory to memset OV2

Jan 22, 2012 OV2

  • Win32: use event for soundsync

Jan 19, 2012 OV2

  • Convert old savestates for new smp

Dec 29, 2011 OV2

  • Display all netplay connection error messages
  • Win32: add missing outputmode description

Dec 14, 2011 BearOso

  • Optimize hermite resampler slightly. The vtable lookup on read probab… …
  • Clean up configure.ac slightly.
  • Prioritize GLX_EXT_swap_control over GLX_SGI_swap_control.

Dec 10, 2011 OV2 authored

  • Win32: use D3DTADDRESS_BORDER in every pass
  • Win32: match D3D/OGL cg meta shader capability and update to latest spec
  • Win32: only save window position if not in fullscreen
  • Win32: only allow escape-menu in directdraw
  • Win32: save quit hotkey to config
  • Win32: add quit hotkey

Nov 18, 2011

  • Win32: Fix typos in Readme
wstecz13/02/2012 20:47
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU