Kolejny testbuild jednego z najstarszych emulatorów Super Nintendo - Snes9x. Jak zwykle, changelog pochodzi z git huba, na pewno zmiany z dopiskiem win32 znajdziemy w publikowanym teście, co do reszty poprawek - trzeba zerknąć w źródła.
Feb 08, 2012 BearOso
- Merge pull request #20 from bl0ckeduser/patch-1 …
- Update unix build scripts for new apu code
Feb 03, 2012 BearOso.bl0ckeduser
- Merge pull request #19 from bl0ckeduser/patch-1 …
- Fix header paths in apu/bapu/snes/snes.hpp
- Fix header path in apu/apu.cpp
Feb 02, 2012 BearOso
- Fix warning about operation order.
- Adjust fixed-point hermite resampler. Use signed arithmetic.
- Revert "Revert "Change hermite resampler to use fixed-point arithmeti… …
Feb 01, 2012 BearOso
- Revert "Change hermite resampler to use fixed-point arithmetic for sp… …
- Change type of temporary vars to properly clip. Fixes SMT problem.
Jan 30, 2012 BearOso
- Change hermite resampler to use fixed-point arithmetic for speed on …
- Change GL constants back in fr_FR translation. These macros, when …
- Merge pull request #10 from bl0ckeduser/patch-3 …
- Don't call hermite twice per sample for clamping. Adjust so compiler …
Jan 26, 2012 OV2
- Fix ZeroMemory reference.
- Merge branch 'byuuapu' …
- Merge branch 'byuuapu' of github.com:snes9xgit/snes9x into byuuapu
- Inline some functions to avoid vtable lookups.
Jan 23, 2012
- Change ZeroMemory to memset OV2
Jan 22, 2012 OV2
- Win32: use event for soundsync
Jan 19, 2012 OV2
- Convert old savestates for new smp
Dec 29, 2011 OV2
- Display all netplay connection error messages
- Win32: add missing outputmode description
Dec 14, 2011 BearOso
- Optimize hermite resampler slightly. The vtable lookup on read probab… …
- Clean up configure.ac slightly.
- Prioritize GLX_EXT_swap_control over GLX_SGI_swap_control.
Dec 10, 2011 OV2 authored
- Win32: use D3DTADDRESS_BORDER in every pass
- Win32: match D3D/OGL cg meta shader capability and update to latest spec
- Win32: only save window position if not in fullscreen
- Win32: only allow escape-menu in directdraw
- Win32: save quit hotkey to config
- Win32: add quit hotkey
Nov 18, 2011
- Win32: Fix typos in Readme
wstecz13/02/2012 20:47
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.