!

[SNES] SSNES v0.5.1

[1] # AEP | Niedziela, 5 Czerwca 2011 11:20CET

Pojawiła się nowa wersja GUI dla biblioteki libsnesa - z Bsnesa, emulatora SUPER NINTENDO. Pozwala on dotrzeć do wszystkich możliwych parametrów tym bardziej i mniej istotnych, jednak w efekcie finalnym dostaniemy dokładnie to samo, co potrafi Bsnes.

Warto odnotować jeśli ktoś chciałby sam napisać swój "emulator" Super Nintendo... w końcu stworzenie samego gui z kodu oferowanego przez Hansa-Kristiana Artzena a np. dodanie do niego handlera obsługującego np. spakowane archiwa - nie powinno nastręczać większych problemów.

SSNES 0.51 05/06/2011

Fixes since RC1:

  • When SDL fails to set GL vsync, attempt to use native calls to fix.
  • rubyPixelSize et. al. removed. Texture coordinates are now consistent (top-left origin) across shader passes, so there is no need for it
  • Improve performance when SNES resolution changes. Avoids memory allocation.
  • Slight cleanup in shader compilation; it errors out during compilation and not in link phase.

Updates since 0.5:

  • Fix crash in SDL driver when font is being rendered, and no font was selected.
  • External audio driver can override sample rate.
  • Add fast-forward "hold" mode as an addition to the current "toggle" mode.
  • Use SDL joypad driver in GUI for Win32 to make button mapping more consistent for odd drivers.
  • Fix color mapping for bSNES CPU filters from RGBA to ARGB.
  • Fix some non-compliances with the ISO C99 standard.
  • Fix case where some joypad buttons would "mysteriously" be bound to certain actions.
  • Greatly update Cg shader implementation. Its implementation is now on equal ground with XML shaders.
  • Add lookup-textures to XML shader and Cg shader implementations. Allows i.e. backgrounds.
  • Add access for shaders to access the results of previous passes. This allows an "additive" processing model rather than "serial" only.
  • Add possibility for shaders to peek into game state (RAM values) and act on these for dynamic effects.

GUI:

  • Update GUI to latest Phoenix version.
  • "Default" in input settings for GUI now also show the actual defaults.
  • Shader and font settings now have their own sub-windows to conserve screen space.
wstecz05/06/2011 11:20
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU