!

[SNES] SSNES v0.8.1

[1] @ !!! Poniedziałek, 26 Września 2011 22:47 CET [12-09-2011 15:08 CET]

Nowy sSNES na horyzoncie:). SSNES wykorzystuje bibliotekę byuu (bsnes) i daje nam możliwość skorzystania z wszystkich opcji w nim zawartych aby w pełni cieszyć  się emulacją konsoli SUPER NINTENDO. Dodatkowo GUI pozwala nam korzystać z nagrywania filmów (ffmpeg), czy też pozwala skorzystać z zewnętrznych shaderów, umożliwiających "zepsucie" (poprawę) parametrów wyświetlanego obrazu pod emulatorem.

Oczywiście bez porządkowicza w archiwum (puryfier) się nie obejdziemy, za nim uda nam się cokolwiek pod nim odpalić (zresztą tak samo jak w wypadku bsnesa).

Do emulatora nie dołączono changelogu (uzupełnie jak tylko doszukam się zmian:)), za to biblioteka dll rozrosła się znacznie i wymaga niestety dociagnięcia - bagatelka, tylko 14mb:P.

 

SNES 0.8.1 12.09.2011

  • Add possibility to change color of OSD font. video_message_color takes an RGB hex value. Support in OpenGL, XVideo and SDL drivers.
  • SDL driver renders font post-scale, rather than pre-scale for much neater looking fonts.
  • Add coloring parameter to external driver API. Does not need ABI bump.
  • Fix some typos in skeleton ssnes.cfg.
  •  Fix bug where multiple cheats might could not be used at the same time (really?).
  • SSNES can now remember cheat settings used in last session. If cheat_settings_path is set, SSNES will record cheats used in that file, and reload the settings on restart.

Phoenix GUI:

  • Rework behavior when spawning SSNES. Avoid certain cases with 100% CPU usage, especially in Win32/OSX. The logging window is also far more responsive while SSNES is running.
  • Add options for video_message_color and cheat_settings_path.

SNES 0.7 14.08.2011

  • Added -f/--fullscreen option. Allows straight-to-fullscreen without the video_fullscreen config.
  • Fixed some endianness issues in OSS driver.
  • Added DirectSound audio driver. It uses multithreading to avoid "ringing" effect when things undderun. Replaces SDL as the default audio driver in Windows. XAudio2 is still recommended to use, at least in Windows 7.
  • Added CoreAudio driver to OSX (thanks to kode54). Replaces OpenAL as the default API.
  • Added possibility to disable Aero compositor at will in Windows. Only useful in windowed mode if VSync is not working properly (tearing or stuttering), and might still not work. Use as a last resort if you really need to run windowed.
  • Fixed bug where external plugin video driver was deinitialized before input driver, creating crashes in certain scenarios.
  • Added possibility to record SNES video in hi-res, and also allows recording the video after CPU filtering if desired. These options are added to the GUI as well.
  • Fixed windowing behavior on tiled WM that attempt to resize the SDL window due to tiling behavior (thanks to Wisp for beta testing).
  • Updated audio DSP API to v3. Added an event pushing callback, which allows GUIs to run in same thread as SSNES (needed for some toolkits). (Check out Mudlords DSP pack for SSNES! )
  • Fixed race condition in Jack driver which caused spurious crashes.
  • Various bug fixes as usual. 
wstecz26/09/2011 22:47
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU