Ostatnio w kodzie tego multiemulatora handheldów NINTENDO (GBA, CGB, GB) jest spore zamieszanie, rzeczy ciekawe dzieją się w różnych wersjach pobocznych, natomiast główny kod jest dość mocno zaniedbywany, na dodatek autorzy VBA-M postanowili jeszcze do wersji standardowej pod WIndowsy MFC, dorzucić równorzędną Wx, którą powinniśmi także zobaczyć w najbliższym czasie - póki co, folder na sourceforge został założony.
Dorzucam wersję wxWidget, która bagatelka waży tylko 10mb i... odpala się niczym mameUI i wszystko to tylko w imię zmiany GUI.
Dragon's Rock
Revision: 1022
Author: squall-leonhart Date: 16:52:13, 25 maja 2011
- fixed a MSVC specific ism (mudlords own words)
Revision: 1021
Author: squall-leonhart Date: 13:55:46, 25 maja 2011
- all current vba-m Wx patches applied to trunk.
Revision: 1020
Author: squall-leonhart Date: 11:28:21, 24 maja 2011
- Pre-Wx Branch
- fucking sourceforge isn't supporting the copy context
Revision: 1017
Author: squall-leonhart Date: 09:39:29, 24 maja 2011
- buncha patches by darktjm
- sdl fix not applied yet
Revision: 1014
Author: squall-leonhart Date: 15:17:13, 5 maja 2011
- should fix GS codes that don't work on games which use lcd interrupts instead of vblank thanks unmacaque
Revision: 1013
Author: squall-leonhart Date: 09:25:16, 26 kwietnia 2011
- Bugger unicode support, we can just convert multibyte to widestring using google cloud services and a bunch of midgets running in spinwheels.
- Also enables whole program optimisation (funnily i was only doing linker time optimisation so it wasn't as good as it could be.)