Kolejnej porcji poprawek doczekał się ten bardzo udany projekt modyfikujący emulator NINTENDO 64 - 1964. Tym razem nie jest tego, jak zazwyczaj bywa, cała litania ale skoro autor stwierdził, iż jest to kolejny krok w rozwoju tej aplikacji, publikując nową wersję nie pozostaje nam nic innego jak się w niego uzbroić:)
1964mod v1.5.1(Final) Release - 03.01.2012 by Pokefan 999
Core Changes & Fixes
- Implement new "Speedup" menu option
- WIP - please read "1964mod_Readme.pdf" Q.2
- recommend to use in conjunction with existing speed hacks
- need to smoothen out audio clipping
- it is NOT 60fps but should help in games with long delay
- fix GoldenEye damn scene long delay (1x3 for me)
- fix Perfect Dark intro video long delay (1x3 for me)
- fix Quake II long delay getting in-game (1x3 for me)
- fix Quake 64 long delay getting in-game (1x3 for me)
- Experimental change
- implement full SBCS search on valid internal name for Japanese rom
- correct non-english dialog name - probably a misspelling / typo
- fix bug in ProtectBlock
Plugin Changes & Fixes
MyGlide64:
- Fix Duck Dodgers(E) regression
Other Changes & Fixes
- Fix duplicate lang ID assignment from previous language file layout re-mapping
- Remove unused variables definition in language support data structures
- Fix missing accelerator definition for Close Rom and map into language file
- Minor fix on romlist window handling