!

[PSemu.pl] PCSX2 SVN r5446

[3] # PSemu.pl | Niedziela, 11 Listopada 2012 01:02CET

Dawno nie pisałem o emulacji PlayStation2, niemniej patrząc na listę zmian, które zostały wprowadzone do kodu PCSX2 w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy, z przykrością muszę stwierdzić, że niewiele straciliśmy. Nie zrozumcie mnie źle, bo nie chcę tu nikogo krytykować, a za ponad 40 poprawek wypada solidnie pogratulować zespołowi odpowiedzialnemu za projekt. Szczególnie, że wśród zmian znalazły się poprawki dla sprzętu ze stajni AMD, którego posiadaczy, w naszym kraju jest co nie miara, więc to zmiana zdecydowanie in plus. Masę usprawnień wprowadzono we wtyczkach graficznych dla systemów z rodziny Linux, co (z okazji przesiadki dokonanej kilka lata wstecz) osobiście również mnie bardzo cieszy, a zapewne nie tylko mnie. Autorzy, wsparci przez użytkowników solidnie rozbudowali bazę gier, co przekłada się na zwiększoną kompatybilność programu...
... i można by tak jeszcze chwilę wymieniać zmiany, te bardziej istotne jak usprawnioną obsługę przerwań w VIF, czy wskaźników w SuperVU, jak i mniej - poprawione GUI, debugger itp. Tylko, moi drodzy, jakoś mi tak przykro, że [po pierwsze primo] prace są prowadzone jak się zdaje ciut po omacku w formie dziś wprowadzamy zmianę, a jutro ją cofamy i przez najbliższy tydzień poprawiamy błędy które powoduje. Po drugie, zaś [primo :], jeśli mogę być szczery, spodziewałem się czegoś więcej, zachęcony wrześniowym SVNem wprowadzającym obsługę własnych shaderów, miałem cichą nadzieję na kolejną porcję w istocie przełomowych zmian.... no ale cóż, nie w jedną noc Rzym wybudowano. Nie pozostaje więc nic innego, jak cieszyć się kolejną, sowitą porcją poprawek, autorom życzyć jak najowocniejszej pracy, a Was standardowo odesłać do Downloadu i na stronę domową PCSX2 .

wstecz11/11/2012 01:02
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024
Jak zazwyczaj po wersji "0" pojawiają się kolejne wersję poprawiające błędy w PPSSPP - zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Wersja Gold, warta około 13 zł, pozwala na wsparciu tego projektu. Warto!
[PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024
Tradycji stało się zadość i mamy nowy fix (już czwarty dla 1.16) do PPSSPP czyli zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Co do wersji Gold, uważam, że wydatek 13 zł nikogo nie zbawi (tylko tyle wynosi minimalny koszt supportu projektu, oczywiście można dać znacznie więcej...), więc może warto zamiast wersji free jednak pomyśleć o wsparciu tego ...
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU