FPSE 0.70
Po wczorajszych screenshotach dzisiaj przyszła pora na binaria tego emulatora PSX. Jeszcze sam nie sprawdzałem programiku, więc trudno mi powiedzieć jak w rzeczywistości wygląda emulacja komercyjnych gierek. Kod źródłowy znajdziecie na macierzystej stronie projektu FPSE.
Support Borland C++ Builder / Watcom C++
SPU initial work
More GTE
GPU Sprite & Tile bug fix
Compiler NOR opcode bug fix and Implovement by LDChen
Now sio, pads (even dual-shock) and memory cards work fully;
Interrupt and async events work fully.
All memory access are closed to 8 MB (infact 0x00000000 and 0x00200000 point to the same location);
GPU dma are closed to 8 MB (see above);
Added frame rate limiter to 60Hz (see HW.C for details);
Added frameskip and screenshot (see GPU.C for details);
Added a primitive but useful debugger ( '-e' option);
Added a CDNULL driver.
A small fix to root counters;
Bios can be used for running demos;
Now cdrom can generate interrupts;
Some changes on layout of the code
wstecz08/06/2000 21:34
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSX2] PCSX2 2.0.2 12/07/24
Nowa, pełna wersja emulatora PCSX2 - czyli Playstation II w Twoim PC, aż trudno uwierzyć ale od ostatniej "oficjalki" minęło już... gdzieś koło 4 lat. Sporo zmian, które prawdopodobnie zaskoczą tylko nieliczną grupę odporną na śledzenie betabuildów.
Pełny opis zmian znajdziemy na stronie PCSX2.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-2-g3717fde85
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...