!

[Amiga] DevWinFellow alpha v0.5.2.x build 972

[2] @ !!! Sobota, 19 Października 2013 23:07 CET [19-10-2013 22:57 CET]

[Amiga] DevWinFellow alpha v0.5.2.x build 972

Kolejne zmiany repozytoryjne w Windowsowym porcie emulatora Fellow - jednego z najstarszych programów, dzięki którym możemy powrócić do dawnych hitów na Amigę 500.

.

Amiga WinFellow:Windwalker:ORIGIN Systems, Inc.:ORIGIN Systems, Inc.:1989:
Windwalker (ORIGIN Systems, Inc., 1989)

WinFellow Dev[SVN 972]

Author: carfesh | Date: 19 października 2013 23:00:31

  • fix for RetroPlatform escape key handling
  • documentation update (user guide & regression test cases)

WinFellow Dev[SVN 971]

Author: peschau | Date: 19 października 2013 18:34:25

  • Modify commit 969, ks 3.1 broke.

WinFellow Dev[SVN 970]

Author: peschau | Date: 19 października 2013 16:53:33

  • Some sanity checks on copper event values to avoid endless loop. (Fixes game 3D Pool, actual crash was overflow in sprite list generation.)

WinFellow Dev[SVN 969]

Author: peschau | Date: 19 października 2013 16:51:50

  • Removed strange special case for timer values. (Fixes the game Atomic)

WinFellow Dev[SVN 968]

Author: carfesh | Date: 18 października 2013 13:11:41

  • default config changed to A500+A-501
  • default config changed to windowed, with LEDs active
  • documentation update regarding chipmem/slowmem mirroring (user guide & regression testing)

WinFellow Dev[SVN 967]

Author: peschau | Date: 13 października 2013 19:28:21

  • Added chipmem aliasing on OCS/A500.
  • Added slow-mem aliasing on ECS for the 512k+512k config.
  • Internally no more than 512k chipmem will be used on OCS.
  • Moved blitter_ECS setting to new file chipset.cpp and renamed option. It is only in the code, the config format is not changed.
  • Made common functions to mask chipset pointers and chipmem access. Old constants removed and made configurable.
  • UI: Require reset for OCS/ECS change.
  • UI: For now, validating the chip memory setting on load config and start.
wstecz19/10/2013 23:07
Inne treści związane z tematem
[GameBase] Amiga Gamebase 1.7 update LXXXI 19/06/2024 [GameBase] Amiga Gamebase 1.7 update LXXXI 19/06/2024
Seiya opublikował nową aktualizację gamebase dla fanów emulacji AMIGI. Czemu właśnie tą bazę anonsuje? W końcu mamy jako taki porządek w tej naprawdę dużej bazie a Seiya konsekwentnie odnotowuje również zmiany - baza jest żywa i jak widać, dzięki żelaznej konsekwencji można ją aktualizować bez ściągania wszystkiego od nowa (co jest dość częste w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45202 27/06/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45202 27/06/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[Z80] CPCEC/ZXSEC/CSFEC/MSXSEC XXIV 5/05/2024 [Z80] CPCEC/ZXSEC/CSFEC/MSXSEC XXIV 5/05/2024
Po raz drugi udało się autorowi CPCEC zrobić mnie na szaro:) Właśnie wtedy kiedy nie było czasu na aktualizację i oko me powędrowało w inną stronę autor jednak postanowił się podzielić nową odsłoną:P Stąd i opóźnienie w newsach... zresztą jak widać takich niespodzianek już jest parę. CPCEC to projekt Cesara Nicolas-Gonzaleza pakietu emulatorów ZXSEC - czyli ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45176 31/05/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45176 31/05/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[GameBase] Amiga Gamebase 1.7 Final (80) 11/06/2024 [GameBase] Amiga Gamebase 1.7 Final (80) 11/06/2024
Seiya opublikował finalną wersję swojej gamebase dla fanów emulacji AMIGI. W ciągu ładnych paru miesięcy pojawiło się 80 aktualizacji, które pozwoliło zgromadzić ponad 80GB danych związanych z emulacją tej chyba najbardziej rozpoznawalnej platformy lat 90. Dla tych, którzy gdzieś się pogubili w aktualizacjach przygotowałem końcowe archiwum, niestety ze ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU