→ [Amiga] DevWinFellow alpha v0.5.2.x build 980
Chaos in Andromeda - Eyes of the Eagle (On-line, 1991)
Author: carfesh | Date: 27 października 2013 13:50:17
- bugfix for writable control store - write functions now properly used and write protection enabled when done
Author: carfesh | Date: 27 października 2013 12:58:43
- fix for CRC detection without AF encryption
- restored Kickstart write functions for WCS
Author: carfesh | Date: 27 października 2013 12:03:44
- support for Amiga 1000 bootstrap ROM and writable control store implemented
Author: carfesh | Date: 25 października 2013 16:07:25
- fix for FPS counter to be properly placed within a clipped RetroPlatform session (32 bit only for now)
- fix for compiler warning in RetroPlatform code
- documentation update regarding recent CPU code fixes
→ [Amiga] DevWinFellow alpha v0.5.2.x build 972
Windwalker (ORIGIN Systems, Inc., 1989)
Author: carfesh | Date: 19 października 2013 23:00:31
- fix for RetroPlatform escape key handling
- documentation update (user guide & regression test cases)
Author: peschau | Date: 19 października 2013 18:34:25
- Modify commit 969, ks 3.1 broke.
Author: peschau | Date: 19 października 2013 16:53:33
- Some sanity checks on copper event values to avoid endless loop. (Fixes game 3D Pool, actual crash was overflow in sprite list generation.)
Author: peschau | Date: 19 października 2013 16:51:50
- Removed strange special case for timer values. (Fixes the game Atomic)
Author: carfesh | Date: 18 października 2013 13:11:41
- default config changed to A500+A-501
- default config changed to windowed, with LEDs active
- documentation update regarding chipmem/slowmem mirroring (user guide & regression testing)
Author: peschau | Date: 13 października 2013 19:28:21
- Added chipmem aliasing on OCS/A500.
- Added slow-mem aliasing on ECS for the 512k+512k config.
- Internally no more than 512k chipmem will be used on OCS.
- Moved blitter_ECS setting to new file chipset.cpp and renamed option. It is only in the code, the config format is not changed.
- Made common functions to mask chipset pointers and chipmem access. Old constants removed and made configurable.
- UI: Require reset for OCS/ECS change.
- UI: For now, validating the chip memory setting on load config and start.
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45347 27/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...