Nowa beta emulatora FSUAE Frode Solheima, bazującej na kodzie pozostałych emulatorów UAE (Unusable Amiga Emulator).
Wszystkie zmiany jakimi został poddany ostatnio emulator winUAE (wprowadzenie emulacji PPC), mają też odbicie w kodzie najnowszej wersji testowej FSUAE, zresztą ilość zmian jest spora w każdym z modułów tego naprawdę udanego mariażu WinUAE i interfejsu graficznego.
FS-UAE 2.5.22dev Posted on 2014-12-15
Changes in FS-UAE 2.5.22dev:
- Updated emulation core from WinUAE 3000b28.
Changes in FS-UAE Launcher 2.5.22dev:
- Add support for WHDLoad 18.0.
- Make WHDLoad 18.0 the default WHDLoad version.
FS-UAE 2.5.21dev Posted on 2014-12-14 by FrodeSolheim
Changes in FS-UAE 2.5.21dev:
- Added file version information to fs-uae.exe
- Updated Windows build/dist system to work with MSYS2.
- Also check for plugin .dll/.so in executable directory and exedir/../name/name.dll-or-so (useful for development and testing)
- Added microsoft_x_box_one_pad_11_6_1_0_linux.conf.
- Added sony_computer_entertainment_wireless_controller_14_10_1_0_linux.conf.
- Added wireless_controller_14_6_1_0_macosx.conf.
- Updated emulation core from WinUAE 2900b25.
Changes in FS-UAE Launcher 2.5.21dev:
- Allow clearing preferred joystick(s) via settings UI.
- Can start with path to .fs-uae file as final argument (auto-runs configuration via FS-UAE Launcher).
- Can start with game uuid as final argument (auto-runs preferred variant).
- Can start with variant uuid as final argument (autu-runs specified variant).
- Fixed issue caused by QT normalizing (NFC) paths on OS X.
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45347 27/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...