FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powstał z zamysłem połączeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) łącząc ich funkcjonalności w jedną aplikację.
FceuX oprócz możliwości odświeżenia sobie starych, dobrych tytułów oferfuje także narzędzia dla zaawansowanych użytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a także wykorzystywania skryptów języka Lua.
Pin Bot (Nintendo of America Inc., Apr, 1990)
Author: ansstuff | Date: 27 maja 2013 17:42:08
- * Hexeditor: specify Data bank condition when adding a Breakpoint by context menu
- * updated docs
Author: ansstuff | Date: 26 maja 2013 21:40:41
- * Debugger: added 'T' condition (checks the bank of the data accessed)
Author: ansstuff | Date: 26 maja 2013 20:44:19
- * Win32: fixed storing and loading .deb files when working with archived ROMs
Author: ansstuff | Date: 26 maja 2013 18:33:43
- * SDL: actually fixed instructions counting
Author: ansstuff | Date: 26 maja 2013 18:20:38
- * fixed filename reference in Luabot.lua (#603)
- * SDL: fixed instructions counting (even though the only way to see the value of the counter is to use debugger.getinstructionscount() in Lua)
Author: ansstuff | Date: 26 maja 2013 17:18:30
- * Lua: added debugger.hitbreakpoint() function
- * Lua: added debugger.getcyclescount() function
- * Lua: added debugger.getinstructionscount() function
- * Lua: added debugger.resetcyclescount() function
- * Lua: added debugger.resetinstructionscount() function
- * Win32: when no script is currently running, Shift+L loads the most recent Lua script
Author: cah4e3 | Date: 26 maja 2013 09:55:23
- mapper 183 - second level crash fix
Author: cah4e3 | Date: 14 maja 2013 10:41:03
- mapper 253 - fixed dragonball garbled graphis TODO: irq
- bandai mappers - fixed savestates
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.