!

[AMIGA] FS-UAE Version 2.6.1 Stable

[1] @ Poniedziałek, 21 Września 2015 00:58CET

[AMIGA] FS-UAE Version 2.6.1 Stable

Po makabrycznie długim czasie Frode Solheim twórca emulatora FSUAE Frode Solheima, bazującej na kodzie pozostałych emulatorów z rodziny UAE, a w zasadzie bardzo przyjemnego połączenie pythoona z WinUAE, w końcu zdecydował się zakończył pracę nad nową wersją swojego programu.

Warto sięgnąć przy mocniejszym kompie, przy słabszym lepiej pobawić się WinUAE.

FS-UAE 2.6.1 Released 2015-09-20 by FrodeSolheim

Improvements over version 2.4.x include:

  • Updated emulation code from WinUAE 3.1.0.
  • Support for PPC emulation (can run AmigaOS 4.x) via QEMU-UAE plugin.
  • More emulated hardware support (Toccata, A2061, Picasso IV, …).
  • Better support for modern OS versions due to using SDL 2.0.
  • Built-in support for multiple displays, and fixes for HiDPI displays.
  • The Launcher supports modern OS versions better due to using QT 5.x.
  • Much improved FS-UAE Launcher user interface.
  • FS-UAE mouse integration (Workbench cursor follows host cursor).
  • Updated internal kickstart replacement from AROS.
  • Dual joystick/mouse mode for joystick port 0.
  • Official builds for SteamOS (Linux + Steam runtime).
  • OS X apps are now digitally signed (Apple Developer ID).
  • Support for JIT direct memory access (much faster JIT).
  • Many bug fixes.
  • … and a lot of other improvements. See the changelog entries for (But for all details concerning changes since 2.4.1, you can read through the changelogs for FS-UAE and FS-UAE Launcher for all the details.

Support for IPF disk images is now provided by a plugin which you need to download separately.

wstecz21/09/2015 00:58
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45347 27/09/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45347 27/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024 [c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU