!

[AMIGA] Winuae 2.6.0 beta 6

[1] # EAB | !!! Poniedziałek, 4 Lutego 2013 21:33 CET [04-02-2013 21:32 CET]

[AMIGA] Winuae 2.6.0 beta 6

Kolejna seria testowych wersji emulatora WinUAE - pozwalającego na prawie wierną emulację całej rodziny komputerów AMIGA.

WinUAE 2.6 beta 6  [3/2/2012]

MMU emulation is now considered mostly done. Some minor bugs probably still exist but Amix, NetBSD, Debian Linux, Enforcer and WHDLoad MMU option seem to work fine.

  • SCSI and IDE emulation HD and CD read and write commands are now executed in background thread, slow devices (for example real optical drive) won't temporarily pause the emulation anymore.
  • ATAPI CD emulation didn't support split data transfers. Fixes NetBSD installer unpack error.
  • Show also error code converted to string if HD to HDF image creation fails.
  • Added mostly useless CD list to CD drive GUI. (Someday there will be more than 1 option)
  • Do not allow multiple identical HD/CD controllers (if not UAE).
  • Increased size of ATAPI data buffer and added size checks. 65536 was too low. (Debian installer)
  • SCSI emulation didn't handle WD33C93 Select-and-Transfer command scatter/gather DMA. (Debian installer)
  • CD led didn't flicker during SCSI and ATAPI CD access.
  • Fixed D3D shader error/warning string buffer overflow crash. Some shaders can output really long warning messages.
  • D3D internal texture size was incorrect in some situations, causing some shaders to have incorrect geometry.
  • Added support for "post" shader filters. Post = apply shader to final output (after scaling, D3D scanlines and RGB masks), Pre = apply shader to internal Amiga display (same as in previous versions).
  • D3D shaders can be "stacked", max 4 pre and post shaders supported. (-4 to -1 = pre, 1 to 4 = post), Output of previous shader is input to next shader. Can be useful if you want to have "normal" filter and CRT geometry filter active at the same time. Also stacking same filter multiple times makes interesting results D3D only, software filters not supported.
wstecz04/02/2013 21:33
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45348 28/09/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45348 28/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024 [c64] CBM prg Studio 4.4.0 1/09/2024
Arthur Jordison opublikował CBM prg Studio w wersji 3.20.0 czyli wygodny framework, pozwalający nie tylko na edycję plików napisanych w basicu ale też assemblerze. Dodatkowo Studio posiada moduł do tworzenie duszków ("sprite"), edycji fontów i obsługi SID'ów. Nowa wersja to wsparcie dla Mega65 czyli próbą odświeżenia ideii Commodore C65 w ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45331 05/09/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
[c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024 [c64] Dev WinVice 3.8.x R45279 07/08/2024
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116). Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU