!

[nes] Pokemon Mini 0.6

[2] @ środa, 17 Czerwca 2015 23:11CET

[nes] Pokemon Mini 0.6

Emulatorek dość nietypowej konsolki Pokemon Mini doczekał się kolejnej aktualizacji.

 

 

NES Pokemini:Pokemon Zany Cards (2002)
Pokemon Zany Cards (2002)

-: 0.60 Changes :-

  • Changed version format to only 2 fields to avoid confusion
  • Fixed RTC month being reported wrong from host
  • Adjusted graphics, now it display darker shades to match more closely the real system
  • Added 2 new options: LCD contrast and LCD bright
  • Changed the way analog LCD mode works, now it's less blurry and can do up to 5 shades without artifacts
  • SDL port has been upgraded to SDL 2, this brings Haptic support and other improvements
  • New Keyboard/Joystick option to allow checking inputs
  • Applying joystick settings now can (re)enable the device
  • Share EEPROM is now disabled by default
  • Emulator can be compiled for 64-bit CPU without issues now
  • Limited sync-cycles to 64 on 'accurancy' platforms

Win32 Only:

  • Corrected Direct3D issue in some GPUs
  • Sound write position is now handled correctly

NDS Only:

  • Added 3-in-1 rumble support

PSP Only:

  • Analog stick now works
  • Added FPS display under Platform... (default is off)
  • Reached 100% emulation by skipping 1 frame, aparently hardware is limited to 60fps max

Dreamcast Only:

  • Improved sound latency (thanks BlueCrab).
  • Added FPS display under Platform... (default is off)

Debugger Only:

  • Minor fixes
  • Trace history is now 10000 instructions instead of 256
  • Added copy & paste buttons to timing counters
→ [nes] Pokemon Mini 0.5.4

0.5.4 Changes :-

  • Fixed savestates load/save
  • Minor changes

PSP Only:

  • Timezone is now handled correctly

-: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)

Dreamcast Only:

  • Added read/write VMU support
  • EEPROM write disabled by default

Debugger Only:

  • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
  • Added symbols list window
  • Added run trace window
  • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
  • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
  • Go to address/IRQ now highlight the location
  • Added autorun .min after load
  • Fixed offset of CE jump instructions

NDS Only:

  • Removed real battery status

 

→ [nes] Pokemon Mini 0.5.3

  -: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)
  • Debugger Only:
    • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
    • Added symbols list window
    • Added run trace window
    • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
    • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
    • Go to address/IRQ now highlight the location
    • Added autorun .min after load
    • Fixed offset of CE jump instructions
wstecz17/06/2015 23:11
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024 [multi] DSP 0.23VIP3 1/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024 [WIIU] Cemu v2.2 8/09/2024
W sumie w czasie moich ostatnich wakacyjnch wojaży z nowinek nowa wersja Cemu jest chyba najbardziej istotna do odnotowania. Co prawda, ten emulator konsoli Nintendo WiiU pojawia się dość regularnie w kanale automatycznych buildów, jednak należy przyjąć, iż ogłoszenie nowej pełnej wersji programu zamyka jakiś cykl deweloperski tego projektu.
Do ściągnięcia
pokemini 060 win32.zip
pokemini 060 windev.zip
pokemini 060 winsdl2.zip
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU