!

[PSP] JPCSP 0.7

[2] @ Sobota, 29 Czerwca 2013 09:54CET

[PSP] JPCSP 0.7

Po trzech latach i setkach wersji repozytoryjnych w końcu pojawiła się kolejna wersja emulatora konsolek PSP - JPCSP. Ten napisany w Javie emulator radzi sobie bardzo dobrze z komercyjnymi tytułami i przez długi czas, do momentu pojawienia się projektu PPSSPP, był niekwestionowanym liderem emulacji PlayStation Portable.

Ace Combat X: Skies of Deception (Namco Bandai Games America Inc., 24.10.2006)

JPCSP v0.7 (June 28, 2013):

  • Added support for rendering in software mode, not using the GPU;
  • Added Game Pad support;
  • Major performance improvements in the graphic processing (see new Video options);
  • Automatic decoding of stereo ATRAC3+ audio using SonicStage;
  • Rendering of fonts using "sceFont". OpenSource fonts are provided as a replacement for the PSP fonts. But the PSP original fonts can be used for maximal compatibility;
  • Automatic decryption of encrypted EBOOT.BIN and PGD files.
  • Savedata files can also be loaded/saved in an encrypted form, like on a real PSP;
  • Added the configuration of regional settings under "Options" > "Configuration" > "Region";
  • Configuration settings can be changed "on the fly", i.e. the changes are effective immediately;
  • Draft implementation for the support of Video UMDs;
  • Basic network support:
  • Infrastructure network is almost complete.
  • Adhoc network is only working between two Jpcsp, not with a real PSP.
  • Port shifting is available to support running two Jpcsp instances on the same computer.
  • Signin to the PlayStation Network is not supported at all;
  • A lot of compatibility improvements in almost all of the PSP modules;
  • Major code cleanup in the module architecture (now using Java reflection);
  • New method used for computing FPS. The FPS value is now more reliable but usually lower than on previous releases. It doesn't mean that the Jpcsp performance is now worse, but just that the previous FPS counter was over-optimistic;
  • Added Frame skipping option;
  • Added cheat import from cheat.db;
  • Added export function for the current 3D scene in Wavefront .obj/.mtl format, including the textures;
  • Added texture modding;
  • Added functions to clear the texture and vertex caches;
  • Added option to change the PSP clock speed;
  • Improved integrated Debugger;

 

wstecz29/06/2013 09:54
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSX2] PCSX2 2.0.2 12/07/24 [PSX2] PCSX2 2.0.2 12/07/24
Nowa, pełna wersja emulatora PCSX2 - czyli Playstation II w Twoim PC, aż trudno uwierzyć ale od ostatniej "oficjalki" minęło już... gdzieś koło 4 lat. Sporo zmian, które prawdopodobnie zaskoczą tylko nieliczną grupę odporną na śledzenie betabuildów. Pełny opis zmian znajdziemy na stronie PCSX2.  
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-2-g3717fde85
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU