Ukazała się kolejna wersja programu, który pozwoli zarządzać wirtualnymi "memcardami" dla emulatorów PSX. Oprócz konwersji pomiędzy poszczególnymi emulatorami, program pozwala także przenosić zawartość kart także z prawdziwego szaraka - jednak do tego potrzebujemy zabawkę w postaci czytnika DexDrive.
Version 1.7:
- DTR line is now used in DexDrive communication.
- Adjusted timing for DexDrive communication.
- Memory Cards that were not readable should work now.
- Added import icon feature in the icon editor.
- 16x16 pixel icons with no more than 16 colors are supported.
- Added a complete set of new interface icons.
- Silk icon set 1.3 by Mark James.
- Added a "Compare with temp buffer" option.
- Added Del shortcut for "Remove save" option.
- Message box is now slightly larger for easier readability.
- Save prompt now defaults to "Yes" instead of "No".
- Menu options are now dynamic and items are enabled/disabled related to the currently selected save.
- Bundled "CTREdit 0.1" plugin, a Crash Team Racing save editor.
→ NOWSZY [psx] MemcardRex v1.8
→ NOWSZY [psx] MemcardRex v1.8
MemcardRex 1.8 released January 30, 2014
- Fixed a crash if "File->Quit" was selected after reading Memory Card from DexDrive.
- Added "Restore window position at startup" option.
- Added "Format card" option under "Hardware" menu per Carmax91's suggestion.
- Added support for MemCARDuino, an Arduino based Memory Card reader with open source firmware.
- Added support for PS1CardLink, a PS1 software which acts as a Memory Card reader.
- Check out "Hardware" directory included with MemcardRex.
- Extended support for Action Replay saves. Non standard saves can be imported now (codelist, e00-exe, etc...).
- Bundled "BCLoader 0.1" plugin, a loader for Black Chocobo FF7 save editor.
wstecz22/06/2013 14:26
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSX2] PCSX2 2.0.2 12/07/24
Nowa, pełna wersja emulatora PCSX2 - czyli Playstation II w Twoim PC, aż trudno uwierzyć ale od ostatniej "oficjalki" minęło już... gdzieś koło 4 lat. Sporo zmian, które prawdopodobnie zaskoczą tylko nieliczną grupę odporną na śledzenie betabuildów.
Pełny opis zmian znajdziemy na stronie PCSX2.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-2-g3717fde85
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...