Visual Pinball nie tylko pozwala na zabawę fliperami, ale też w miarę szybki i bezbolesny sposób, na tworzenie swoich własnych stołów pinballowych. Oczywiście nic nie zastąpi prawdziwych maszyn, gdzie dobrze wykonany tilt i huk odbijanej metalowej piłeczki gwarantował świetną zabawę:). Dla tych, którzy tęsknią za czasami Pinball Fantasies a mają za mało miejsca w standardowym M3, aby wsadzić automat pozostaję tylko ściągnąc VP9:)
Resztę niezbędnych rzeczy można ściągnąć tutaj, a tu dodatkowe stoły.
Changes in Visual Pinball 9.1.5
- add flag for ramps to optionally make them not influence the 3D stereo rendering (to cope with 2D-hacks like halos/flashers/GI)
- expose new 'Region Updates' in Video Options (disabling this can be faster on some graphicsboards, especially NVIDIA Optimus Laptops)
- expose new 'Region Optimization' in Video Options (disabling this can help issues with NVIDIA AA, enabling this can help performance and fixes issues with NVIDIA FXAA)
- optimize alpha ramps a bit
- enable some caching for DirectX functions to help performance
- fix more problems with primitive rendering
- correct issue with adaptive vsync
- fix some micro stuttering on multi-CPU systems
- add purely software/CPU-based FXAA workaround (please do -not- enable FXAA in the NVIDIA driver then if you need to use this!)
- cleanup some of the UI
- add correct UAC setting (no more 'Run as Administrator' necessary)
- add large address handling (no more '4GB patching' necessary)
- replace default ball/lamp images and some of the default table settings (mainly physics related)
- correct stylized table rendering in backdrop editor view
- fix command line parser (problems with running tables like playboy from hyperpin, etc)
- optimizations/small fixes
- updated to latest FreeImage.dll (3.15.4)
wstecz04/04/2013 10:27